GenJutsu
Ranga D
Nemuri Jest to zwykłe uśpienie przeciwnika, przez dotknięcie palcem. Jednak przez potrzebę utrzymywania kontaktu fizycznego przez cały czas działania techniki, jest ona nie przydatna w walce. Chakra: 15 na turę Wymagania: GenJutsu 10, Kontrola chakry 9 Ranga: [ D ]
Kori Shinchuu no Jutsu Osoby, które wpadną w tą iluzję mają wrażenie krążenia w kółko po danym obszarze. Chakra: 30 Wymagania: GenJutsu 15, Kontrola chakry 16 Ranga: [ D ]
Kanashibari no Jutsu Technika paraliżująca. Stwarza przed kimś jakąś paskudną iluzję np. śmierć kogoś lub atak wielkich tygrysów. Osoba jest sparaliżowana po takim widoku i nie może się poruszyć. Chakra: 20 Wymagania: GenJutsu 12, Siła woli 15, Kontrola chakry 15 Ranga: [ D ]
Taidan Gyakuni no Jutsu Technika zmylenia słuchu wroga, polegająca na tym, że wszystko co usłyszy cel będzie odwrotnością tego, co ktoś do niego powiedział. Np. Towarzysz powie: Nie idź tam; Cel usłyszy: Idź tam Chakra: 25 Wymagania: GenJutsu 12, Kontrola chakry 17 Ranga: [ D ]
Kyakubu Satsu Przeciwnik ma wrażenie, że jego nogi zapadają się pod ziemię. Chakra: 35 Wymagania: GenJutsu 18, Kontrola chakry 17 Ranga: [ D ]
|