TaiJutsu
Ranga D
( Nazwa wioski ) Reppuu Technika polegająca na podcięciu nóg przeciwnika i odrzuceniu go do tyłu. Obrażenia: 1k8 Kondycja: 10 Wymagania: TaiJutsu 9, siła 7 Ranga: [ D ]
( Nazwa wioski ) Senpuu Obrotowy szybki kopniak skierowany na przeciwnika. Obrażenia: 1k12 Kondycja: 15 Wymagania: TaiJutsu 10, siła 8, szybkość 12 Ranga: [ D ]
( Nazwa wioski ) Shoufuu Kopnięcie z dołu do góry, dobre do wybijania przeciwnika w powietrze lub do wytrącania mu broni z ręki. Obrażenia: 1k12 Kondycja: 10 Wymagania: TaiJutsu 12, siła 9, Szybkość 11 Ranga: [ D ]
Taren Ken Technika wymagająca dużej szybkości ataku. Polega na błyskawicznym wprowadzeniu kilku ciosów pięścią. Obrażenia: 1k20 Kondycja: 25 Wymagania: TaiJutsu 13, szybkość 14 Ranga: [ D ]
Seikou Hiji Najprostsza sekwencja ciosów polegająca na uderzeniu z łokcia, aby nieco zamroczyć przeciwnika i szybkim poprawieniu z kolana, by zadać mu poważniejsze obrażenia. Obrażenia: 2k12 Kondycja: 30 Wymagania: TaiJutsu 15, siła 12 Ranga: [ D ]
Suro Ushiro Gdy jest się wystarczająco blisko, można wykonać ten rzut. Użytkownik łapie przeciwnika za rękę, obraca się i rzuca go przez plecy. Obrażenia: 1k12 Kondycja: 15 Wymagania: TaiJutsu 16, siła 13 Ranga: [ D ]
Kokatsu no Jutsu "technika Obezwładnienia" Jest to szybka technika polegająca na sprowadzenie przeciwnika do parteru, najczęściej "wbijając go w glebę". Następnie użytkownik blokuje, lub przytrzymuje kończyny przeciwnika uniemożliwiając mu jakikolwiek atak, czy nawet ruch. Kondycja: 35 Działanie: Obezwładnia przeciwnika Wymagania: Taijutsu 17, Szybkość 10, Zwinność 12 Ranga: [ D ]
Risuto Sukkara Technika polega na pochwyceniu nadgarstka wroga i wyłamaniu go do tyłu. Obrażenia: 3k12 Kondycja: 10 Wymagania: TaiJutsu 17, siła 12, Zwinność 10 Ranga: [ D ]
|