TaiJutsu
Ranga B
Empi Kombinacja trzech obrotowych kopnięć z powietrza. Obrażenia: 3k12 Kondycja: 40 Wymagania: Taijutsu 27, Siła 25, Szybkość 21 Ranga: [ B ]
( Nazwa wioski ) Dai Senpuu Trzeci i najsilniejszy chwyt z rodziny Senpuu. Shinobi specjalizujący się w Tai wysyła wraz z wieloma obrotami nie jeden, ale kilka kopnięć wybijając przeciwnika wysoko w górę. Obrażenia: 2k20 Kondycja: 50 Wymagania: Taijutsu 27, Siła 18 Ranga: [ B ]
Konbo Setsu Najlepsza sekwencja ciosów,oprócz silnych obrotowych kopnięć dodane jest jeszcze końcowe uderzenie pięścią w skroń,które natychmiast nokautuje przeciwnika, lub nawet zabija. Obrażenia: 4k12 Kondycja: 50 Wymagania: Taijutsu 28, Siła 20 Ranga: [ B ]
Gouken, Kanadzuchi Kolejne kopnięcie Goukena, celujące w górne partie ciała przeciwnika. Po wyskoku w powietrze, gdy wykonujący znajduje się nad przeciwnikiem, wykonuje on przewrót, a następnie z całym impetem kopie przeciwnika. Obrażenia: 5k10 Kondycja: 60 Wymagania: Taijutsu 29, szybkość 29 Ranga: [ B ]
Seishun Furu Potężne combo, najpierw wybijamy kopnięciem przeciwnika w powietrze, następnie wyskakujemy nad niego i uderzamy piętą od góry, co powoduje spadek z ogromną prędkością. Obrażenia są bardzo duże. Obrażenia: 6k10 Kondycja: 55 Wymagania: Taijutsu 31, Szybkość 25 Siła 22 Ranga: [ B ]
Hando Ouda Potężne pchnięcie otwartymi dłońmi w klatkę piersiową. Odrzuca na sporą odległość (kilka-kilkanaście metrów zależnie od siły). Osoby z niską wytrzymałością mogą stracić oddech. Technika ta może połamać żebra. Obrażenia: 6k12 Kondycja: 60 Wymagania: Taijutsu 31, Szybkość 27 Siła 36 Ranga: [ B ]
Gouken, Dai Senpuu Jedno z dwóch rozwinięć techniki Gouken, Senpuu. Gouken, Dai Senpuu polega na wykonaniu kopnięcia z wyskoku, uprzednio wprowadziwszy ciało w wirowanie, co potęguje siłę ciosu. Jedna z częściej używanych technik przez silniejszych Shinobi używających TaiJutsu. Obrażenia: 3k20 Kondycja: 65 Wymagania: Taijutsu 32, Szybkość 30, Siła 27 Ranga: [ B ]
Do-Re-Mi-Fa-So-La-Si-Do Rendan Technika Taijutsu. Polega na uderzaniu w żebra z coraz większą siłą. Po każdym uderzeniu słychać dźwięki, jakby się grało na żebrach przeciwnika. Obrażenia: 8k8 Kondycja: 75 Wymagania: Taijutsu 32, Szybkość 30 Siła 31 Ranga: [ B ]
Hachimon Tonkou - Seimon; Brama Życia Trzecia Brama, mogąca już poważnie uszkodzić jej użytkownika, a wręcz zabić go. Brama ta uwalnia odpowiednią ilość energii, aby wprawić wszystkie mięśnie organizmu w nad aktywność. Mięśnie powoli nadwyrężają się i ulegają lekkim obrażeniom, powodując niewyobrażalny ból u wykonującego. To skupisko znajduje się w okolicach mostka. Kondycja: 100 na otwarcie bramy, 20 na turę Działanie: Szybkość, Siła, Zwinność x 2 Wymagania: Taijutsu 33, Wytrzymałość 16 Ranga: [ B ]
Hachimon Tonkou - Shoumon; Brama Obrażeń Czwarta z kolei Brama, znajdująca się zaraz obok serca. Nadwyręża ona mięśnie tak bardzo, że te zaczynają regularnie pękać i zrywać się, uniemożliwiając jakikolwiek ruch. Efekty tej Bramy mogą być stałe i tylko dobrzy medycy mogą je wyleczyć. Kondycja: 140 na otwarcie bramy, 35 na turę Działanie: Szybkość, Siła, Zwinność x 2,5 Wymagania: Taijutsu 34, Wytrzymałość 22 Ranga: [ B ]
Omote Renge Technika Zewnętrznego Kwiatu Lotosu. Wykorzystując prędkość i siłę, jaką wykonujący zyskuje dzięki otwarciu pierwszej Bramy, jest on w stanie wykonać tę, często śmiertelną, technikę. Polega ona na chwyceniu wroga znajdującego się w powietrzu, unieruchomieniu go i wbiciu głową w ziemię. Obrażenia: 5k20 Kondycja: 70 Wymagania: Taijutsu 32, Szybkość 20, Siła 24, aktywowana Hachimon Tonkou - Kaimon; Brama Początku. Ranga: [ B ]
Seishou Nagare Technika Strumienia Energii. Dzięki wyzwalaniu przez Bramy wielkich ilości energii, Shinobi z nich korzystający może tę energię wyprowadzić na zewnątrz ciała w postaci fali uderzeniowej, bardzo silnej, niszczącej i odbijającej wszystko to, na co starcza jej siły. Obrażenia: Tyle co włożonej kondycji Kondycja: Dowolna Wymagania: Taijutsu 35, Szybkość 22, Otwarcie którejś z bram. Ranga: [ B ]
|