Opis forum
GenJutsu
Ranga D
Nemuri
Jest to zwykłe uśpienie przeciwnika, przez dotknięcie palcem.
Jednak przez potrzebę utrzymywania kontaktu fizycznego przez cały czas działania techniki, jest ona nie przydatna w walce.
Chakra: 15 na turę
Wymagania: GenJutsu 10, Kontrola chakry 9
Ranga: [ D ]
Kori Shinchuu no Jutsu
Osoby, które wpadną w tą iluzję mają wrażenie krążenia w kółko po danym obszarze.
Chakra: 30
Wymagania: GenJutsu 15, Kontrola chakry 16
Ranga: [ D ]
Kanashibari no Jutsu
Technika paraliżująca. Stwarza przed kimś jakąś paskudną iluzję np. śmierć kogoś lub atak wielkich tygrysów. Osoba jest sparaliżowana po takim widoku i nie może się poruszyć.
Chakra: 20
Wymagania: GenJutsu 12, Siła woli 15, Kontrola chakry 15
Ranga: [ D ]
Taidan Gyakuni no Jutsu
Technika zmylenia słuchu wroga, polegająca na tym, że wszystko co usłyszy cel będzie odwrotnością tego, co ktoś do niego powiedział. Np. Towarzysz powie: Nie idź tam; Cel usłyszy: Idź tam
Chakra: 25
Wymagania: GenJutsu 12, Kontrola chakry 17
Ranga: [ D ]
Kyakubu Satsu
Przeciwnik ma wrażenie, że jego nogi zapadają się pod ziemię.
Chakra: 35
Wymagania: GenJutsu 18, Kontrola chakry 17
Ranga: [ D ]
Offline