#1 2011-04-10 15:18:39

Kenji

Administrator

Zarejestrowany: 2011-04-09
Posty: 97
Punktów :   

Ranga D

NinJutsu Medyczne

Ranga D

Gedokuyaku
Ninja medyczny znający tą technikę, potrafi przygotować antidotum na różne trucizny.
By móc to zrobić, musi mieć do dyspozycji daną truciznę oraz inne specjalne składniki, jak np. zioła.
Antidotum to przeważnie płyn lub zastrzyk.
Ilość powstałego antidotum oraz jego skuteczność (niektóre tylko niwelują truciznę w naszym ciele, inne oprócz tego mogą nawet zapewniać całkowitą odporność na daną substancję) zależy od umiejętności medyka oraz od rodzaju trucizny. MG ustala składniki potrzebne do jej wykonania i preferencje wymagane od medyka.
Chakra:25
Wymagania:NiJutsu 12, Inteligencja 10
Ranga[ D ]

Chiyute no Jutsu
Najłatwiejsza technika z serii technik uzdrawiających.
Można nią wyleczyć lekkie, powierzchowne rany, takie jak zadrapania, skaleczenia lub płytkie rany cięte. Ręka medyka pokrywa się leczniczą chakrą, przyłożona do rany leczy ją w dość szybkim tempie.
Chakra:30
Działanie: leczy do 1k20 obrażeń.
Wymagania:NinJutsu 13, Kontrola chakry 12
Ranga[ D ]

Shikon no Jutsu
Technika polega na udawaniu martwego, ma wiele przydatnych zastosowań. Użytkownik potrafi zatrzymać swój puls i oddech na parę minut.
Chakra:40
Wymagania:NinJutsu 15, Kontrola chakry 13
Ranga[ D ]

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.teaminvictis.pun.pl www.candycity.pun.pl www.bakuganbitwa.pun.pl www.fen-x.pun.pl www.hogwart.pun.pl