#1 2011-04-10 17:26:15

Kenji

Administrator

Zarejestrowany: 2011-04-09
Posty: 97
Punktów :   

Kraj Wody

Kraj Wody

Charakterystyka:

Kraj Wody znajduję się na północnym wschodzie otoczony zewsząd morzem, z dala od kontynentu, gdzie znajdują się inne wioski. Przez to iż kraj leży pośród wody morza i wielu jezior panuje tam obfita mgła. Niczym zasłona spowija cały kraj. Jest tu bardzo chłodno, zarówno w dzień jak i w nocy. (temperatura w dzień sięga 5/6ºC w nocy temperatura spada do 0º). W najcieplejsze dni temperatura sięga góra 12 stopi celsjusza. W wiosce panuje wieczna mgła aczkolwiek deszcze zdarzają się rzadko, tak samo jest z opadami śniegu które praktycznie nie występują. Kraina ta jest wolna od wszelkich katastrof przyrodniczych, no może poza powodziami które jednak od czasu do czasu się zdarzają.

Flora i Fauna:

Wioskę można uznać za niezwykle zieloną gdyż iglaste drzewa nigdy nie tracą swego koloru, a małe rośliny przyzwyczajone już do zimnych temperatur i mgieł które ją okrywają. Rosną sobie spokojnie zielenią nie dając kwiatów czy owoców. Wśród małych roślin można wyróżnić trawę, chwasty i te lecznicze które mogą w odpowiedniej miksturze dać wiele chemicznych środków. Od trucizn, po lekarstwa i środki wzmacniające. Co do zwierząt na pewno można znaleźć tu króliki, wiewiórki i inne małe gryzonie jak i ptaki którym zimno nie przeszkadza w śpiewaniu. Większe zwierzęta skrywają się głęboko w ciemnych ostępach lasów i jaskiń.

Produkcja i Handel:

Kraj znany oczywiście z rybactwa na dużą skalę. Poławia się tu wiele rodzajów ryb i skorupiaków które trafiają na talerze najbogatszych mieszkańców i szlachty. Wyspa ta słynie również z wielu świetnych stoczni, gdzie wyrabia się najlepszej jakości łodzie i statki. To są główne rzeczy którymi handluje się w tym raju. Resztę dóbr trzeba sprowadzać z zagranicy.

Rolnictwo i Rybactwo:

Rolnictwo zbytnio tu nie kwitnie gdyż pszenica czy owies szybko zamarzają i umierają. Jednak wielu zielarzy przybywa tu w poszukiwaniu rosnących tylko w tym klimacie roślin leczniczych których jednak sam kraj nie sprzedaje. Wszystkie są chodowane dla potrzeb Shinobi. Rybactwo wręcz przeciwnie do rolnictwa kwietnie tutaj. Mnóstwo wód pozwala na łowienie różnego rodzaju ryb na masową skale i wysyłanie ich do innych wiosek.

Wioski i inne miejsca:

Yubina
Można powiedzieć przestępcza stolica kraju wody. Dawniej miejsce znane z mafii i pomniejszych grup przestępczych. Obecnie KiriGakure zwalcza tam przestępców, jednak silne w moc i bogactwa największe klany przestępcze ściągają zewsząd najemnych ninja do pomocy. To utrudnia oczyszczenie wioski z półświatka, jednak w tym celu zostały już wykonane pewne kroki.

Pobliskie Wsie
Tylko KiriGakure jest znana z Akademii Ninja toteż ludzie z innych wiosek muszą wysyłać do niej swoje dzieci. Reszta wiosek to małe wioseczki zajmujące się prostymi rzeczami. Głównie handlem i rzemiosłem różnego rodzaju.

Zamek Kawazashi
Wielkie zamczysko w stylu nie należącym do wioski Mgły. Owy budynek jest opuszczony i nie ma osoby która by tamtędy przechodziła. Legenda głosi iż zamek powstał przy pomocy jakiegoś jutsu a stworzyła go kobieta która źle żyła ze wszystkimi ludźmi i została zamordowana przez własnego męża. Podobno po dziś dzień jej duch jest w zamku i straszy wszystkich przybyszy.

Ludność:

- Kraj Wody zamieszkuje ok. 265 tysięcy ludzi, z czego niecałe 30% to Shinobi.

Podział władzy:

Kage

Gotayo Saishi
Obecny Kage jest osoba z największą władzą w całym kraju wody. Ponieważ w dawnych czasach gdzie Kiri było znane bardziej pod nazwą " Krwawa Mgła" Feudalny lord został zamordowany a cała jego rodzina wybita co do nogi. W obecnych czasach Wioska ukrytej mgły nieco się uspokoiła i jej mieszkańcy wiodą zwyczajny tryb życia. Wciąż jednak Shinobi mgły są uznawani za bardzo silnych co daje im sporą potęgę militarna.

Starszyzna
Do tej grupy zalicza się tylko i wyłącznie najbardziej wiekowych i doświadczonych Shinobi. Weteranów którzy nie raz umknęli śmierci i walczyli z najsilniejszymi. Członkowie starszyzny muszą mieć ukończone co najmniej 60 lat i posiadać stopień Jounina. Ich jedyna funkcja to obrady na temat wprowadzenia innowacji w metodach walki, treningu czy innych dziedzin militariów.

Poszczególni Kage:

I Uchiha Madara

II

III

IV Yagura

V

VI Matsuyoshi Kira

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.animenarutogame.pun.pl www.pokemon-alien.pun.pl www.sa.pun.pl www.opl.pun.pl www.air.pun.pl