ShinobiSekai

Opis forum

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Moda

#1 2011-04-10 17:38:30

Kenji

Administrator

Zarejestrowany: 2011-04-09
Posty: 97
Punktów :   

Klan Nara

Nara
Klan Nara posiada długą i zawiłą historię.Jej początki sięgają jeszcze czasów sprzed zniesienia przez ludzi ograniczeń fizycznych.Legenda głosi, że założycielem Nara był jeden ze zbuntowanych Tengu ( postaci mitologicznych ).Pewnego razu gdy Sojobo ( Przywódca tengu ) zamierzał zniszczyć ludzką wioskę, rozkazał swoim podwładnym najpierw porwać wszystkie kobiety z tejże wioski.Jeden z tengu sprzeciwił się takiemu zachowaniu, gdyż był zakochany w jednej z mieszkanek wioski ( Nara Sakuno ).W tedy Sojobo ukarał go srogo zsyłając go na wpół martwego do krainy cieni.W ten sposób buntownik nic nie mógł zrobić by ostrzec mieszkańców wioski o nadchodzącym ataku.Przynajmniej tak myślał Sojobo.Zbuntowany tengu jednak posiadł moc kontrolowania wszystkich cieni.I za ich pomocą powstrzymał wszystkich napastników oraz Sojobo.Później znalazł również sposób na chwilowe opuszczenie krainy cieni i począł potomka ze swoją wybranką.Jakiś czas później Mściwy Sojobo ponownie przypuścił atak na wioskę.Tym razem dysponował on większą armią.W wyniku walki Obrońca wioski poniósł śmierć, jednak przed tym zabrał ze sobą do krainy cieni wszystkich popleczników Sojobo.A jego samego silnie ranił, zmuszając go do odwrotu.Kiedy potomek zbuntowanego tengu dorósł okazało się że posiadł niezwykłe zdolności do kontrolowania cieni.Młody Nara przekazał nowy limit krwi swoim dzieciom, a one swoim i tak na przestrzeni lat ich zdolność rozwijała się i powiększała swe grono.

Klan Nara obecnie osiadły na stałe w Konoha jest bardzo poważany i podziwiany przez innych mieszkańców.Każdy członek rodziny posiada swój dom w wiosce.Jest to jedyny klan który nie posiada swojej głównej siedziby.Nara przydzielono wiele funkcji, najważniejszymi są ustalanie strategi, wsparcie drużyn pościgowych oraz rozplanowywanie punktów strategicznych przy obronie wioski i kraju.

Kekkei Genkai:
Kage mane - Manipulacja cieniem.

Modyfikatory:
+2 Kontrola chakry
+8 Inteligencja

Techniki:

Shisaku
"Rozmyślanie"
Nara posiadają niezwykle rozbudowany intelekt.Za jego pomocą są w stanie zaplanować strategię odpowiednią do danej chwili.Są oni w stanie przemyśleć 200 ruchów w przód, co daje im niesłychaną przewagę nad przeciwnikiem.
Działanie: Od momentu użycia techniki wszystkie nasze działania mają większą szansę powodzenia.Jest ona zwiększona o liczbę równą liczbie naszych pkt w inteligencji.
Wymagania: Inteligencja 15, Koncentracja 10
Ranga: [ D ]

Kage Mane no Jutsu
"Technika Manipulacji Cienia"
Podstawowa technika klanu.Pozwala na dowolne manipulowanie cieniem rzuconym przez nasze ciało. Możemy zmieniać kierunek, w którym pada, rozciągać go, oraz wydłużać. W miejscach zacienionych siła technik diametralnie wzrasta.Dlatego miejsce w którym używamy techniki ma kluczowe znaczenie. Do jej wykonania musimy złożyć pieczęć szczura.
Chakra: 5 na turę.
Działanie: Manipulacja cieniem.Możemy wydłuż go maksymalnie o 10-krotnść jego długości, przy danym oświetleniu.
Wymagania: Ninjutsu 10, Kontrola Chakry 8
Ranga: [ D ]

Kage Geigeki
"Przejęcie Cienia"
Podczas użycia tej techniki najważniejsze jest, aby pamiętać o maksymalnym rozciągnięciu cienia.Źle wyliczona odległość może pokrzyżować nam plany i ujawnić je naszemu przeciwnikowi.Za jej pomocą nasz cień łączy się z cieniem innej osoby.W tedy mamy kontrolę ruchową nad ofiarą.Cokolwik byśmy nie zrobili, ona robi to samo.
Jedynym sposobem by uwolnić się spod działania techniki jest anulowanie jej przez wykonawcę. Technikę cały czas utrzymujemy za pomocą pieczęci szczura z Techniki Manipulacji Cienia.
Chakra: 15 na turę.
Działanie: Przeciwnik musi wykonywać wszystkie ruchy wykonawcy techniki. Podczas trwania Kage Geigeki może normalnie mówić oraz korzystać z technik niewymagających pieczęci lub ruchu. Jeśli suma statystyk Chakry i Siły wroga jest 3-krotnie większa niż nasza Kontrola Chakry, jest on w stanie z oporem poruszać się pod wpływem naszej techniki.
Wymagania: Ninjutsu 12, Kontrola Chakry 10, aktywowane Kage Mane no Jutsu.
Ranga: [ D ]

Kage Renkei
"Łączenie Cienia"
Jest to bardziej zaawansowana wersja Kage Mane no Jutsu.Teraz korzystając z cieni rzuconych również przez otoczenie możemy wydłużać nasz cień.Nie łączą się one w dosłownym tego słowa znaczeniu.Po prostu kiedy wydłużany przez nas cień spotka się z cieniem otoczenia może dodatkowo wydłużyć się o długość zacienionego miejsca przez otoczenie.Pozwala to zachować cenne centymetry. Ponadto, gdy nasz cień wchodzi w inny, możemy aktywować wówczas Kage Geigeki, co zaowocuje automatycznym trafieniem.
Działanie: Wykorzystywanie istniejących cieni do „łapania” przeciwnika.
Wymagania: Ninjutsu 16, Kontrola Chakry 12, Kage Mane no Jutsu, Kage Geigeki.
Ranga: [ D ]

Kage Shibari no Jutsu
"Technika Unieruchomienia Cieniem"
Technika umożliwia, jak sama nazwa wskazuje unieruchomienie przeciwnika za pomocą cienia.Kiedy przejmiemy władzę nad cieniem przeciwnika, możemy go dodatkowo rozciągnąć po całym jego ciele.Opleciony cieniem przeciwnik nie może się poruszyć i staje się łatwym celem.By ją wykonać, należy zawiązać pieczęcie małpy, tygrysa i szczura.
Chakra: 20 na turę.
Działanie: Przeciwnik jest unieruchomiony.Jednak podczas trwania techniki, może normalnie mówić oraz korzystać z technik niewymagających pieczęci lub ruchu. Jeśli suma statystyk Chakry i Siły wroga jest 3-krotnie większa niż nasza Kontrola Chakry, jest on w stanie z oporem poruszać się pod jej wpływem.
Wymagania: Ninjutsu 17, Kontrola Chakry 15, aktywowane Kage Geigeki.
Ranga: [ C ]

Kage Nui
"Nici Cienia"
Kolejna technika manipulacji cieniem, tym razem ofensywna.Z naszego cienia tworzymy wiele nici które odrywają się od ziemi i którymi możemy bezpośrednio zaatakować przeciwnika.Możemy uformować nici tak by miały ostre końce i przebić nimi ofiarę, lub zwyczajnie ją nimi oplątać.Atak nie jest specjalnie silny, ale szybki.
By wykonać technikę, wystarczy zawiązać pieczęć ptaka. Dopóki atakujemy lub utrzymujemy nici, musimy cały czas kontrolować technikę.
Chakra: 5 na nić
Obrażenia: 1k6 na nić.
Wymagania: Ninjutsu 20, Kontrola Chakry 18, aktywowane Kage Mane no Jutsu.
Ranga: [ C ]

Kage Buki no Jutsu
"Technika Broni Cienia"
Bardzo pomocna technika.Za pomocą broni ( wytworzonej z metalu reagującego z chakrą ) możemy w szybki sposób unieruchomić naszego przeciwnika.Gdy skupimy i przekażemy chakrę do broni, możemy wbić ją w miejsce, gdzie pada cień naszego przeciwnika.Od tej chwili tak długo jak, broń pozostanie wbita w jego cień, nie będzie mógł on wykonać żadnej akcji, poza mówieniem i technikami niewymagającymi ruchu. Możemy wówczas spokojnie użyć na nim techniki Kage Geigeki, ale dopóki nie wyjmiemy broni, nie będziemy mogli kontrolować jego ruchów.
Chakra: 20 na nasycenie broni.
Kondycja: 1 ( tyle co na rzut bonią )
Działaniet: Unieruchomienie wroga dopóki broń jest wbita w jego cień.
Wymagania: Ninjutsu 22, Kontrola Chakry 25, Kage Mane no Jutsu, Kage Geigeki.
Ranga: [ C ]

Tajuu Kage Mane no Jutsu
"Masowa Kontrola Cienia"
Co lepsi przedstawiciele klanu, potrafią związać swoim cieniem kilku wrogów. Technika zezwala, na podzielenie swojego cienia i wysłanie go w kilku kierunkach na raz. Ponieważ zostają wszystkie zasady dotyczące Kage Mane, musimy uważać, by starczyło nam długości cienia.
Chakra: 5 na turę.
Działanie: Podział cienia do unieruchomienia kilku osób.Możemy wydłużyć go maksymalnie o 10-krotnść jego długości, przy danym oświetleniu.
Wymagania: Ninjutsu 28, Kontrola Chakry 26, Kage Mane no Jutsu.
Ranga: [ B ]

Kage Kujiku
"Miażdżenie cieniem"
Technika wykorzystywana po użyciu Kage Shibari no Jutsu.Teraz cienie unieruchamiające ofiarę zaczynają ją także ściskać i zgniatać.By aktywować technikę, wystarczy zawiązać pieczęcie psa, węża i szczura.
Chakra: 20 na turę
Obrażenia: 5k12 na turę.
Wymagania: Ninjutsu 30, Kontrola Chakry 28, aktywowane Kage Shibari no Jutsu.
Ranga: [ B ]

Kage Kubi Shibari
"Obwiązanie Szyi Cieniem"
Odmienna wersja Kage Kujiku.Po użyciu Kage Shibari no Jutsu, tworzymy z cienia dłonie które zaciskamy na szyi przeciwnika, zaczynając go dusić.By wykonać technikę należy zawiązać pieczęcie smoka, tygrysa i szczura.
Chakra: 40 na turę.
Obrażenia: 10k8 na Turę.
Wymagania: Ninjutsu 34, Kontrola Chakry 32, aktywowane Kage Shibari no Jutsu.
Ranga: [ A ]

Kageyose no Jutsu
"Technika Wykończenia Cieniem"
Najsilniejsza, a zarazem najskuteczniejsza ofensywna technika klanu Nara. Można ją wykonać tylko, jeśli unieruchomiliśmy przeciwnika za pomocą Kage Shibari no Jutsu. Wówczas z cienia na jego ciele, tworzymy nici.Możemy użyć ich jak w Kage Nui, lub chwycić nimi różne przedmioty i przyczepić, a nawet przyszyć je do ciała przeciwnika ( mogą to być np. wybuchowe notki ).
Koszt Chakry: 2 na nić
Obrażenia: 1k6 na nić, lub od użytych przedmiotów.
Wymagania: Ninjutsu 42, Kontrola Chakry 44, Kage Nui, aktywowane Kage Shibari no Jutsu
Ranga: [ S ]

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.grhfront.pun.pl www.fiatteampoland.pun.pl www.zetall.pun.pl www.paint-online.pun.pl www.narutogamepbf.pun.pl