ShinobiSekai

Opis forum


#1 2011-04-10 17:42:45

Kenji

Administrator

Zarejestrowany: 2011-04-09
Posty: 97
Punktów :   

Klan Hosohei

Hosohei
"Strzelający mnisi wojownicy"


Klan powstał jeszcze za panowania Naohiro, który docenił wielką siłę nowo powstałego rodu. Nie wiadomo jednak dokładnie z jakich państw pochodzili założyciele rodziny, gdyż wszyscy przybyli do kraju, niechętnie zdradzali swoje pochodzenie. Już pierwsi potomkowie założycieli odznaczali się nie banalnymi umiejętnościami. Górowali wśród swoich rówieśników siłą , oraz tężyzną fizyczną , za co szybko ich znienawidzono. Musieli oni przenieść swoją siedzibę z centrum na wyżej położoną północno- zachodnią część wioski. Ostatecznie, aby odzyskać swój szacunek wybudowali świątynię i zostali wojującymi mnichami, z czego tylko męska część klanu mogła nimi zostać. Kobiety zostały sprowadzone do roli opiekunek. Ich najważniejszym atutem było nowe Doujutsu, które posiedli. „Ate Gansei”, które jakby wskazuje użytkownikowi, w które miejsce powinien uderzyć. Dzięki niemu członkowie klanu potrafili trafić cel z dużych odległości, z zadziwiającą precyzją, co dawało im dużą przewagę, w walce z przeciwnikiem. Lord Oja nie pomylił się uznając nowy ród za najpotężniejszy w wiosce. Przyjmując tytuł klanu rodzina Hosohei stała się grupą arystokratyczną , w raz z innymi klanami otrzymała wiele przywilejów, do których szybko przywykła. Jako najstarszy ród w ukrytej wiosce ninja, czują się wyżsi i lepsi od innych, co często doprowadza do sporów z innymi rodzinami. Takie spory, jednak często kończą się polubownie, gdyż walka z tak silnym klanem narażała by każdą inną rodzinę na ogromne straty. Hosohei doskonale o tym wiedzą i potrafią to wykorzystać, do swoich własnych celów. Przez wiele lat pracy, nad własnymi unikatowymi technikami i stylem walki. Klan przyswoił sobie walkę bronią dystansową, którą była niewielka armatka ich własnej produkcji. Jest ona ściśle związana z ich chakrą i niezwykle efektowna na polu walki. Członkowie klanu potrafią ciskać pociskami z chakry w swoich wrogów, pustosząc szeregi wrogiej armii z dużej odległości. Dlatego często mówi się o nich żywe działa. Każdy osoba w klanie odznacza się niezwykłym uporem i siłą charakteru. Walcząc do ostatniej kropli krwi pokazuje siłę swojego rodu i poświęcenie dla kraju. Nie obawiając się śmierci na polu walki, zawsze idą na całość.


Kekkei Genkai:
Wielka siła, oraz niezłomna psychika.


DouJutsu:
"Ategan"/ Celne oko

Ategan I
Pierwszy poziom tego ocznego Jutsu, umożliwia posiadaczowi wyostrzenie wzroku.
To pozwala na precyzyjne wycelowanie w odległy cel.
Podczas aktywowania umiejętności na oku użytkownika ( lewym, lub prawym, u nielicznych pojawia się na obu ), pojawia się cienka czerwona obręcz.
Chakra: 35 aktywowanie, 10 na utrzymanie efektu.
Wymagania: NinJutsu 18, Kontrola chakry 20
Ranga:[ C ]

Ategan II
Drugi poziom douJutsu wydłuża odległość z jakiej możemy, jeszcze precyzyjnie trafić przeciwnika.
Teraz sięga ona do 500 m.Dodatkowo na tym poziomie Ate Gansei na oku pojawia się kolejna czerwona obręcz która służy jako celownik.
Całkowicie wyodrębnia cel, od reszty otoczenia, co pozwala bardziej skupić się na oddaniu precyzyjnego strzału, ataku.
Chakra: 50 aktywowanie, 20 na utrzymanie efektu.
Wymagania: NinJutsu 27, Kontrola chakry 30
Ranga:[ B ]

Ategan III
Ostatni poziom Ate Gansei ostatecznie wydłuża odległość precyzyjnego mierzenia do celu, do 1000m.
Oprócz drugiej obręczy która pozwala na wyodrębnienie celu, na oku pojawia się kolejna trzecia i najmniejsza obręcz.
Jej zadaniem jest ukazywanie słabych punktów przeciwnika.
Działa ona bardzo intuicyjnie, wysyłając do mózgu impulsy z bardzo dużą prędkością.
Chakra: 65 aktywowanie, 30 na utrzymanie efektu.
Wymagania: NinJutsu 45, Kontrola chakry 50
Ranga:[ S ]

Techniki:



Misairu no chakra
Najsłabsza technika ofensywna tego klanu.Stosunkowo łatwa do opanowania, nawet dla początkujących ninja.
Polega na zgromadzeniu chakry w dłoni, lub jamie ustnej.Następnie wystrzeleniu jej w przeciwnika.
Technikę aktywuje się poprzez wykonanie kilka podstawowych pieczęci.
Obrażenia nią spowodowane są małe, jednak umiejętnie urzyta mże przechylić szalę zwycięstwa na naszą korzyść.
Chakra: 20
Kondycja: 5
Obrażenia: 1k6
Wymagania: NinJutsu 9, Kontrola chakry 10
Ranga:[ D ]



Taijin Jirai
Bardzo skuteczna i zaskakująca technika.Użytkownik kumulując chakrę w swojej armatce, przykłada ją pionowo do podłoża i wystrzeliwuje pocisk w ziemię.
Potem dzięki sekwencji pieczęci powstrzymuje pocisk, przed natychmiastowym wybuchem.Od tego momentu pocisk nie wybuchnie, dopóki ktoś go nie uaktywni ( dopóki ktoś na niego nie nadepnie ).
Chakra: 25 na użycie.
Obrażenia: 1k20
Wymagania: NinJutsu 18, Kontrola chakry 20, Armatka klanowa
Ranga:[ C ]


Sakusei Shotto
Specjalność klanowa.Użytkownik gromadząc chakrę w "wolnej" dłoni, tworzy z niej niewielką kulę o śr. 10cm.
Po czym przekazując ją do armatki, ciska nią we wroga.
Chakra: 30 na kulę
Kondycja: 10
Obrażenia: 4k8
Wymagania: NinJutsu 24, Kontrola chakry 26, Armatka klanowa
Ranga:[ C ]


Shougekiha
Technika używana zazwyczaj do odrzucania, lub powalenia przeciwnika.
Użytkownik gromadząc dużą ilość chakry w wyciągniętej do przodu dłoni, w jednym momencie uwalnia ją, co powoduje wytworzenie się silnej fali uderzeniowej.
Fala odpycha i powala wszystko na swojej drodze.
Chakra: 25% chakry użytkownika.
Kondycja: 40
Obrażenia: w zależności od wkładu chakry, ustala MG
Wymagania: NinJutsu 27, Kontrola chakry 28
Ranga:[ B ]


Jiraigen
Klanowicz tworząc kilkanaście silnych pocisków po kolei przekazuje je do swojej armatki, następnie wyskakuje w powietrze i wystrzeliwuje je jak z "karabinu" w ziemię.
Wykonując kilka szybkich pieczęci zatrzymuje pociski w ziemi, tak by wszystkie na raz wybuchły w pożądanym przez użytkownika momencie.
Chakra: 15 na pocisk
Kondycja: 50
Obrażenia: 1k50 na pocisk
Wymagania: NinJutsu 36, Kontrola chakry 40, Armatka klanowa
Ranga:[ A ]



Elementu ( tu nazwa żywiołu np. Ziemi ) Armatniej kuli stworzenie
Udoskonalona wersja swojej poprzedniczki.
Tym razem również zostaje utworzona niewielka kula z chakry, jednak dodatkowo jest ona wzmocniona przez jedną z natur chakry którą dysponuje użytkownik ( na obrazku kula wzmocniona naturą ognia ).
To powiększa jej skuteczność i zadawane nią obrażenia.
Chakra: 60 na kulę
Kondycja: 30
Obrażenia: 12k8
Wymagania: NinJutsu 40, Kontrola chakry 44, Armatka klanowa
Ranga:[ A ]



Daikibo na kaugeki
Do wykonania tej techniki/ataku potrzeba minimum 6 osób.Wszystkie tworzą wcześniej kilka kul armatnich, by teraz wystrzelić je w jednej serii w przeciwników.
Atak powoduje ogromne zniszczenia, po jego użyciu nic się nie ostaje.
Chakra: 120
Kondycja: 60
Obrażenia: 5k20
Wymagania: NinJutsu 45, Kontrola chakry 47, Armatka klanowa
Ranga:[ A ]


Tsuyosahakai
Użytkownik przeznaczając większość chakry, tworzy pocisk sporych rozmiarów. Ten odpowiednio kontrolując chakrę zmniejsza, dzięki czemu zwiększa się jego siła i natężenie.
Następnie ciska nim we wroga, za pomocą swojej armatki powodując silny wybuch na ogromnym obszarze.Technika należy do zakazanych, ponieważ zniszczeń których może dokonać są naprawdę ogromne.
Chakra: 85% chakry użytkownika
Kondycja: 90
Obrażenia: 5k100
Wymagania: NinJutsu 52, Kontrola chakry 56, Armatka klanowa
Ranga:[ S ]
-------------------------------------------------------------------------------------

Armatka klanowa
Skonstruowana i wytworzona specjalnie na potrzeby klanu, doskonale współgra z chakrą i technikami członków rodu.

Armatki wykonywane są tylko w siedzibie klanu, przez wyznaczonych do tego rzemieślników.
Broń ta najczęściej jest wykonana z mocnego i wytrzymałego drewna, z metalowymi okuciami i wykończeniami.
Sporadycznie, dla najsilniejszych klanowiczów armatki wytwarza się całkowicie z lekkich stopów metalu, co poprawia nieco ich ogólne parametry.
Często armatki są także ulepszane samodzielnie, przez swoich właścicieli którzy dodają do nich różne mechanizmy i dodatki.

Armatka drewniana:
Obrażenia: +1k10
Wymagania: NinJutsu 15, Kontrola chakry 18, Siła 15
Cena: 200 yenów
Armatka metalowa:
Obrażenia: +1k20
Wymagania: NinJutsu 30, Kontrola chakry 32, Siła 32
Cena: 400 yenów

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.bionicle-club.pun.pl www.oldfriends.pun.pl www.tibiafun.pun.pl www.muzykologia07.pun.pl www.twc.pun.pl