#1 2011-04-10 17:43:19

Kenji

Administrator

Zarejestrowany: 2011-04-09
Posty: 97
Punktów :   

Klan Bakemono

Bakemono
" Potwory"


Najbardziej przerażający klan w wiosce węża. Opinię otrzymał za działania bojowe wielu członków.Potwory, bo tak ich najczęściej nazywają, słyną ze swej brutalności w stosunku do swoich przeciwników.Gdy wywiąże się walka dążą tylko do tego, by jak najszybciej zmasakrować wroga, zadać mu jak najwięcej ran i obrażeń, oraz sprawić mu jak najwięcej bólu.Właśnie to sprawia im największą przyjemność.Dlatego też nie szczędzą sobie wyszukanych metod w dręczeniu przeciwników.Członkowie rodu traktują swoje brutalne metody, jako rodzaj sztuki. Od najmłodszych lat szkolą najmłodszych członków, na wytrawnych morderców.Styl walki i techniki jakimi się posługują, są ściśle powiązane z ich wrodzonymi cechami bojowymi. Bakemono od urodzenia, wyróżniają się na tle innych shinobi wysoką kondycją i wytrzymałością. Znane są również przypadki, w których członkowie klanu wpadali w szał, na widok krwi swojego oponenta.
Klanowicz który zobaczy dostateczną ilość krwi na polu walki, zamienia się w " machinę wojenną", której nikt nie jest w stanie zatrzymać. W skutek tego brutalni wojownicy dążą już tylko do zmasakrowania wszystkich wokół. Nie spoczną doputy, dopóki z przeciwnika nie wypłynie ostatnia kropla krwi.Ród ten pojawił się w kraju Łusek dopiero przed dwoma laty.Po tajnym zebraniu rady Orochikage uznał go oficjalnie klanem.Już po kilku tygodniach uczestnictwa w misjach zlecanych wiosce, efekty działań potworów były zdumiewające.W przeciągu tych dwóch lat klan pokazał swoją siłę na polu walki.Bakemono wymordowali największą liczbę wrogich ninja, z pośród wszystkich istniejących w wiosce klanów. Do tej pory żaden klan nie osiągnął takich wyników, nawet w przeciągu kilkunastu lat.
Jako jedna z największych sił militarnych Węża, zajął trzecie miejsce w hierarchii społecznej. Obecnie siedziba klanu, znajduje się w byłych podziemiach ewakuacyjnych które niegdyś służyć miały do ewakuacji ludności poza wioskę, w obliczu zagrożeń. Teraz stare podziemia stały się podziemną pułapka i grobowcem dla intruzów.
W skład wyposażenia wszystkich członków klanu wchodzi: specjalna maska, zazwyczaj przedstawiająca mityczne stwory i bestie, które mają przestraszyć wrogów. Ubiór, oraz uzbrojenie to kwestia gustu każdej osoby należącej do rodu, gdyż po przejściu podstawowego treningu, potrafią się oni posługiwać każdym rodzajem oręża.
Cechą charakterystyczną klanowiczów są przeważnie długie białe włosy sięgające do pasa ( zdarzają się wyjątki ), oraz dzikie, wręcz zwierzęce zachowanie.


Kekkei Genkai
Odporność na ból. Wielka wytrzymałość.


Zdolność: Gyutto

Poziom I
Zdolność klanowa, która dzieli się na trzy stopnie. Na tym poziomie skóra Bakemono twardnieje tworząc lekki pancerz. Absorbuje 5 obr. Od wszystkiego.
Wymagania: Wytrzymałość 10, Kondycja 10
Ranga:[ D ]

Poziom II
Drugi poziom zdolności. Skóra robi się szara i jeszcze bardziej twarda, Absorbuje do 10 obrażeń.
Wymagania: Wytrzymałość 18, Kondycja 20
Ranga:[ C ]

Poziom III
Trzeci i ostatni stopień Gyutto. Skóra czernieje i staje się niesamowicie twarda. Absorbuje 20 obrażeń.
Wymagania: Wytrzymałość 27, Kondycja 30
Ranga: [ B ]

Techniki:


Souken
Technika, która pozwala uniknąć ran z ataku taijutsu lub gujutsu. Użytkownik w odpowiedni sposób napina swoje mięśnie, przekazując do nich chakrę, co tworzy z niego prawdziwą skałę. Jednorazowo ignoruje do 30 obrażeń z tego typu jutsu.
Chakra:20
Kondycja: 20
Wymagania: NinJutsu: 9 Wytrzymałość: 10 Kondycja: 10
Ranga:[ D ]

Souken-to
Technika podobna do pierworodnego Soukena, z tą różnicą, że pozwala na uniknięcie obrażeń od ataku typu Ninjutsu. (do 35 obrażeń)
Chakra:30
Kondycja: 40
Wymagania: Ninjutsu 19, Wytrzymałość 13, Kondycja 14
Ranga:[ C ]


Osore orinpikku
Ulubiona technika i jedyna technika bojowa Oni. Użytkownik wpada w amok. Skóra przybiera kształt zbroi, tworząc niesamowicie silny pancerz.Walczący wyprowadza ataki z niesamowitą siłą, a u jego przeciwników rodzi się strach. Wymaga trzeciego poziomu Gyutto.
(Pochłania do 40 obrażeń, każdego typu.)
Chakra:50
Kondycja:60 na ture
Obrażenia: Broń * 3 na każdego przeciwnika
Wymagania: NinJutsu 28, Wytrzymałość 25, Kondycja 20, Gyutto III
Ranga:[ B ]

Osore orinpikku Bakemono no Jutsu
Dzięki tej technice klanowicz może zapanować, nad amokiem, w który wpada podczas użycia Osore.Użytkownik po opanowaniu ostatniego poziomu swojej zdolności zostaje zapieczętowany przez głowę klanu.Lider zapieczętowuje odpowiednie 2 punkty na czole, co sprawia, że umysł członka klanu nie poddaje się otępieniu, podczas używania Osore.Użytkownik w dwóch palcach;wskazującym i środkowym zbiera chakrę, poprzedzając tą czynność sekwencją pieczęci.Następnie na jego palcach pojawiają się znaki pieczęci, które nakłada na odpowiednie punkty na czoło członka klanu.
Chakra:70
Obrażenia:brak
Właściwości: Użytkownik może zapanować nad szałem podczas używania Osore.
Wymagania: NinJutsu 36, Kch 25, Psychika 20, Osore orinpikku, Lider Klanu.
Ranga:[ A ]

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.narutogamepbf.pun.pl www.zetall.pun.pl www.fiatteampoland.pun.pl www.paint-online.pun.pl www.gra-wwe.pun.pl