ShinobiSekai

Opis forum


#1 2011-04-10 14:46:16

Kenji

Administrator

Zarejestrowany: 2011-04-09
Posty: 97
Punktów :   

Ranga B

GenJutsu

Ranga B

Mikadzuki no Mai
Jest to taniec miecza. Wykonują go jedynie ninja posiadający miecz. Polega na utworzeniu iluzji, która niby atakuje wroga. Gdy już przeciwnik zajmie się iluzją, użytkownik wyskakuje nad nim i uderza go z całych sił mieczem.
Chakra: 50
Wymagania: Genjutsu 27,
Ranga: [ B ]

Kokoro Shoji no Jutsu
"Technika Opętania Umysłu"
Technika polega na gwałtownym przeniknięciu do umysłu przeciwnika i uśpieniu niektórych jego funkcji intelektualnych, zaś pobudzeniu funkcji odpowiedzialnych za agresję.
W ten sposób przeciwnik staje się na krótki okres naszą marionetką.Poczatkowo po jego zachowaniu widać cechy totalnego zombiaka, jednak kiedy rozkazemy mu stanąć do walki ruszy niczym rozjuszony potwór.
Technikę tą stosuje się by pomieszać szyki przeciwnika i zasiać ogólny zamęt na polu walki.Niestety użytkownik techniki musi pozostać w ukryciu przejmując kontrolę nad drugą osobą.
Inaczej jego plany zostaną szybko pokrzyżowane.
Chakra: 40 na turę.
Działanie: Przejęcie kontroli nad przecinikiem, z możliwością korzystania z jego asortymentu technik.
Wymagania: Genjutsu 27, Kontrola chakry 27, Siła woli 18
Ranga: [ B ]

Shikumi no Jutsu
"Mordercze spojrzenie"
Polegające na kontakcie wzrokowym,
w trakcie którego spojrzeniem przekazujemy najgorsze możliwe intencje wrogowi, co wywołuje u niego strach i paraliż.
Chakra: 40
Wymagania: Genjutsu 28, Siła woli 26
Ranga: [ B ]

Osoregenzou
Technika polega na tym, że dana osoba widzi przed oczami swój największy strach. Postaci o niskiej odporności psychicznej mogą zemdleć.
Chakra: 55
Wymagania: Genjutsu 29, Siła woli 21
Ranga: [ B ]

Kokuangyo no Jutsu
Te jutsu polega na "zakryciu" jakiejś przestrzeni ciemnością. Dzięki temu przeciwnik/przeciwnicy nie może nas dostrzec, a my go widzimy.
Chakra: 65
Wymagania: Genjutsu 28, Kontrola chakry 30, Zmysły 27
Ranga: [ B ]

Damu no Jutsu
Technika sprawia, że przeciwnik głuchnie na czas nieokreślony, wszystko zależy od jego wytrzymałości i zdolności do regeneracji.
Chakra: 60
Wymagania: Genjutsu 29, Kontrola chakry 30
Ranga: [ B ]

Mippei Kobeya No Jutsu
Technika polegająca na stworzeniu w umyśle ofiary, coś w rodzaju pomieszczenia w którym nie ma nic oprócz ścian oraz ciemności, może to być także labirynt.
Osoba poddana temu Jutsu może się z niego uwolnić poprzez odnalezienie drzwi, wyjścia w swoim umyśle.
Jedynie osoby z siłą woli na poziomie 25, są zdolne oprzeć się iluzji.
Chakra: 65
Wymagania: Genjutsu 29, Kontrola chakry 32, Koncentracja 28
Ranga: [ B ]

Sainan No Jutsu
Ta iluzja polega na wpakowaniu jakieś grupki wrogich osób w iluzję "normalnego świata" , który po momencie jest "zgladzany" przez jakąś katastrofę, rzeź.
Technika bardziej wpływająca na psychikę , która wywołuje panikę z nadmiaru "wrażeń".Technika bardziej potężna gdy tworzy ją kilka osób.
Chakra: 65
Wymagania: Genjutsu 30, Siła woli 28, Koncentracja 25
Ranga: [ B ]

Nen Konwaku
Jest to technika prosta, a skuteczna, jedna z podstawowych w GenJutsu. Za jej pomocą możemy zakłócić działanie jednego ze zmysłów przeciwnika (węch, smak, wzrok, słuch, dotyk lub zdolność klanową. Na początku można zakłócić tylko jeden losowy zmysł przeciwnika, z czasem działanie techniki obejmować będzie większą liczbę przeciwników jak i wybrany przez nas zmysł.
Skutki zaburzenia zmysłów:
-Wzrok: obraz przed oczami przeciwnika rozmazuje się, jest niewyraźny. Mogą pojawiać się "dziury" lub czarne punkty w obrazie.
-Słuch: postać odczuwa brzęczenie w uszach, jej równowaga jest chwilowo zaburzona.
-Węch: skutek taki sam jak przy katarze, oponent nie odczuwa żadnych zapachów, nawet tych najostrzejszych.
-Smak: kubki smakowe na języku nie spełniają swojej roli, wszystkie pokarmy smakują tak samo.
-Dotyk: następuje utrata czucia w członkach, postać wypuszcza z rąk wszystkie trzymane przedmioty. Mogą pojawić się skurcze mięśniowe i znieczulenie ciała (postać nie odczuwa bólu).
Chakra: 25
Wymagania: Genjutsu 31, Kontrola chakry 35
Ranga: [ B ]

Jigyakkou no Jutsu
Po ułożeniu pieczęci ręcznych, oraz koncentracji chakry na przeciwniku, wprowadzamy nasz cel w trans.
W czasie tego transu wyciągamy z naszego celu wszystkie wspomnienia.Ofiara odpowiada na każde nasze pytania mówiąc szczerą prawdę.
Jedynie osoby z Siłą woli na poziomie 30 potrafią oprzeć się technice.
Chakra: 75
Wymagania: Genjutsu 32, Kontrola chakry 35,
Ranga: [ B ]

Mippei Shiru Kobeya No Jutsu
Lepsza wersja Mippei Kobeya No Jutsu a zarazem jej "starsza" siostra , polega na umieszczeniu kogoś w białej przestrzeni
typu wielki biały pokój ,ogormny i pogmatwany labirynt.Jeżeli osoba się podda to po prostu postrada zmysły i zapadnie w śpiączkę.
Technika wymaga kontaktu fizycznego, gdy to nastąpi , nawiązuje więź między umysłami a członek klanu może całkowicie kontrolować jego wyobraźnię.
Jedynie osoby z Siłą woli na poziomie 35 mają szansę uwolnić się od iluzji.
Chakra: 80
Wymagania: Genjutsu 34, Siła woli 30, Koncentracja 28
Ranga: [ B ]

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.zetall.pun.pl www.narutogamepbf.pun.pl www.fiatteampoland.pun.pl www.gra-wwe.pun.pl www.paint-online.pun.pl