ShinobiSekai

Opis forum

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Gry

#1 2011-04-10 14:48:47

Kenji

Administrator

Zarejestrowany: 2011-04-09
Posty: 97
Punktów :   

Ranga E

TaiJutsu

Ranga E



Tokken
Polega na uderzeniu przeciwnika barkiem z rozpędu, taki cios na pewno zaboli, może nawet przewróci oponenta, co da nam przewagę w walce.
Obrażenia: 1k12
Kondycja: 10
Wymagania: Taijutsu 6, Siła 4
Ranga: [ E ]

http://i51.tinypic.com/286v339.jpg
Haiteku Kousatsu
"Technika duszenia"


Jedna z podstawowych technik stosowana podczas walki wręcz.Wykonawca obejmuję szyję przeciwnika, coraz mocniej zwiększając uścisk.W końcu przeciwnik nie może złapać oddechu i zaczyna się dusić.Technikę stosuje się najczęściej kiedy chcemy , aby przeciwnik stracił przytomność.Co silniejsi osobnicy potrafią zabić nią swoich oponentów.
Kondycja: 5 na turę.
Obrażenia: 1k10 na turę
Działanie: Daje 10% szansy na utratę przytomności przeciwnika.
Wymagania: Taijutsu 4, Siła 8, Kondycja 5
Ranga: [ E ]


Douteki wo Yowame Ru

"Dynamiczne podcięcie"
Szybka podstawowa technika która ma na celu powalić przeciwnika na ziemię.
Użytkownik wykonuje szybkie pochylenie i jedną nogą zatacza półkole przy samej ziemi, uderzając ofiarę w nogi.
Kondycja: 10
Obrażenia: od ciosu wręcz
Wymagania: Taijutsu 6, Szybkość 7, Siła 5
Ranga: [ E ]


Fera Oukakumaku He
"Uderzenie w przeponę"
Prosta technika mająca na celu utrudnić złapanie oddechu przeciwnikowi.
Uderzenie w przeponę powoduje, że oponent traci dech i nie jest zdolny do żadnej akcji, do czasu kiedy uspokoi i wyrówna oddech.
Kondycja: 5
Obrażenia: 1k6
Działanie: Powoduje, że przeciwnik traci oddech i nie jest zdolny do wykonania żadnej akcji przez następną turę.
Wymagania: Taijutsu 6, Szybkość 8
Ranga: [ E ]


http://i53.tinypic.com/2co0vv9.jpg
Kougeki no Bai
"Podwojony atak"


Technikę można wykonać na dwa sposoby.Pierwszym jest równoczesny atak z partnerem lub prawdziwym klonem wycelowany w to samo miejsce, aby podwoić obrażenia. Drugim jest atak również w to samo miejsce na ciele przeciwnika, jednak ataki muszą p sobie następować.To znaczy najpierw atakuje pierwsza osoba, a zaraz po niej druga w ten sam punkt np. w kostkę, czy kość piszczelową.
Uderzenia w czułe miejsca następujące po sobie w krótkim odstępie czasu potrafią nieźle osłabić przeciwnika i zniechęcić go do dalszej walki.
Kondycja: 10 na osobę.
Obrażenia: od ciosu wręcz * ilość atakujących osób.
Wymagania: Taijutsu 8, Szybkość 6, Partner, lub prawdziwa replikacja.
Ranga: [ E ]

Reba no Setsuritsu
"Założenie dźwigni"
Kolejna z podstawowych umiejętności Shinobich specjalizujących się w Taijutsu.Polega na wyczuciu ruchu przeciwnika i przejęciu jego szybkości ataku do wykręcenia mu jednej z kończyn i założenia dźwigni na któryś ze stawów.Uciśnięcie stawu spowoduje duży ból który obezwładni przeciwnika.Za pomocą tej techniki można również bardzo łatwo połamać przeciwnika mocno uciskając konkretny staw.
Kondycja: 10
Obrażenia: 1k10
Działanie: Daje 40% szansy na złamanie przeciwnikowi któregoś ze stawów.
Wymagania: Taijutsu 8, Szybkość 8
Ranga: [ E ]

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.gra-wwe.pun.pl www.zetall.pun.pl www.narutogamepbf.pun.pl www.paint-online.pun.pl www.fiatteampoland.pun.pl