ShinobiSekai

Opis forum

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Moda

#1 2011-04-10 14:51:01

Kenji

Administrator

Zarejestrowany: 2011-04-09
Posty: 97
Punktów :   

Ranga B

TaiJutsu

Ranga B

Empi
Kombinacja trzech obrotowych kopnięć z powietrza.
Obrażenia: 3k12
Kondycja: 40
Wymagania: Taijutsu 27, Siła 25, Szybkość 21
Ranga: [ B ]

( Nazwa wioski ) Dai Senpuu
Trzeci i najsilniejszy chwyt z rodziny Senpuu. Shinobi specjalizujący się w Tai wysyła wraz z wieloma obrotami nie jeden, ale kilka kopnięć wybijając przeciwnika wysoko w górę.
Obrażenia: 2k20
Kondycja: 50
Wymagania: Taijutsu 27, Siła 18
Ranga: [ B ]

Konbo Setsu
Najlepsza sekwencja ciosów,oprócz silnych obrotowych kopnięć dodane jest jeszcze końcowe uderzenie pięścią w skroń,które natychmiast nokautuje przeciwnika, lub nawet zabija.
Obrażenia: 4k12
Kondycja: 50
Wymagania: Taijutsu 28, Siła 20
Ranga: [ B ]

Gouken, Kanadzuchi
Kolejne kopnięcie Goukena, celujące w górne partie ciała przeciwnika. Po wyskoku w powietrze, gdy wykonujący znajduje się nad przeciwnikiem, wykonuje on przewrót, a następnie z całym impetem kopie przeciwnika.
Obrażenia: 5k10
Kondycja: 60
Wymagania: Taijutsu 29, szybkość 29
Ranga: [ B ]

Seishun Furu
Potężne combo, najpierw wybijamy kopnięciem przeciwnika w powietrze, następnie wyskakujemy nad niego i uderzamy
piętą od góry, co powoduje spadek z ogromną prędkością. Obrażenia są bardzo duże.
Obrażenia: 6k10
Kondycja: 55
Wymagania: Taijutsu 31, Szybkość 25 Siła 22
Ranga: [ B ]

Hando Ouda
Potężne pchnięcie otwartymi dłońmi w klatkę piersiową. Odrzuca na sporą odległość (kilka-kilkanaście metrów zależnie od siły).
Osoby z niską wytrzymałością mogą stracić oddech. Technika ta może połamać żebra.
Obrażenia: 6k12
Kondycja: 60
Wymagania: Taijutsu 31, Szybkość 27 Siła 36
Ranga: [ B ]

Gouken, Dai Senpuu
Jedno z dwóch rozwinięć techniki Gouken, Senpuu. Gouken, Dai Senpuu polega na wykonaniu kopnięcia z wyskoku, uprzednio wprowadziwszy ciało w wirowanie, co potęguje siłę ciosu. Jedna z częściej używanych technik przez silniejszych Shinobi używających TaiJutsu.
Obrażenia: 3k20
Kondycja: 65
Wymagania: Taijutsu 32, Szybkość 30, Siła 27
Ranga: [ B ]

Do-Re-Mi-Fa-So-La-Si-Do Rendan
Technika Taijutsu. Polega na uderzaniu w żebra z coraz większą siłą.
Po każdym uderzeniu słychać dźwięki, jakby się grało na żebrach przeciwnika.
Obrażenia: 8k8
Kondycja: 75
Wymagania: Taijutsu 32, Szybkość 30 Siła 31
Ranga: [ B ]

Hachimon Tonkou - Seimon; Brama Życia
Trzecia Brama, mogąca już poważnie uszkodzić jej użytkownika, a wręcz zabić go. Brama ta uwalnia odpowiednią ilość energii, aby wprawić wszystkie mięśnie organizmu w nad aktywność. Mięśnie powoli nadwyrężają się i ulegają lekkim obrażeniom, powodując niewyobrażalny ból u wykonującego. To skupisko znajduje się w okolicach mostka.
Kondycja: 100 na otwarcie bramy, 20 na turę
Działanie: Szybkość, Siła, Zwinność x 2
Wymagania: Taijutsu 33, Wytrzymałość 16
Ranga: [ B ]

Hachimon Tonkou - Shoumon; Brama Obrażeń
Czwarta z kolei Brama, znajdująca się zaraz obok serca. Nadwyręża ona mięśnie tak bardzo, że te zaczynają regularnie pękać i zrywać się, uniemożliwiając jakikolwiek ruch. Efekty tej Bramy mogą być stałe i tylko dobrzy medycy mogą je wyleczyć.
Kondycja: 140 na otwarcie bramy, 35 na turę
Działanie: Szybkość, Siła, Zwinność x 2,5
Wymagania: Taijutsu 34, Wytrzymałość 22
Ranga: [ B ]

Omote Renge
Technika Zewnętrznego Kwiatu Lotosu. Wykorzystując prędkość i siłę, jaką wykonujący zyskuje dzięki otwarciu pierwszej Bramy, jest on w stanie wykonać tę, często śmiertelną, technikę. Polega ona na chwyceniu wroga znajdującego się w powietrzu, unieruchomieniu go i wbiciu głową w ziemię.
Obrażenia: 5k20
Kondycja: 70
Wymagania: Taijutsu 32, Szybkość 20, Siła 24, aktywowana Hachimon Tonkou - Kaimon; Brama Początku.
Ranga: [ B ]

Seishou Nagare
Technika Strumienia Energii. Dzięki wyzwalaniu przez Bramy wielkich ilości energii, Shinobi z nich korzystający może tę energię wyprowadzić na zewnątrz ciała w postaci fali uderzeniowej, bardzo silnej, niszczącej i odbijającej wszystko to, na co starcza jej siły.
Obrażenia: Tyle co włożonej kondycji
Kondycja: Dowolna
Wymagania: Taijutsu 35, Szybkość 22, Otwarcie którejś z bram.
Ranga: [ B ]

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.oldfriends.pun.pl www.bionicle-club.pun.pl www.muzykologia07.pun.pl www.tibiafun.pun.pl www.helenans.pun.pl