ShinobiSekai

Opis forum


#1 2011-04-10 14:51:41

Kenji

Administrator

Zarejestrowany: 2011-04-09
Posty: 97
Punktów :   

Ranga A

TaiJutsu

Ranga A

Suro Kikku
"Kopnięcie wyrzucające"
Jest to silne i szybkie kopnięcie stosowane do wyrzucenia przeciwnika wysoko w powietrze, aby móc na nim urzyć specjalnych kombinacji ciosów.
Aby e wykonać Shinobi musi znaleźć się blisko oponenta i z pochylonej pozyci ciała wyprowadzić potężne kopnięcie w szczękę przeciwnika.
Co słabsi przeciwnicy od razu zostaną znokautowani po tym ciosie.
Kondycja: 55
Obrażenia: 4k20 ( Przeciwnicy z Siłą na poziomie 10 lub mniejszą, zostają znokautowani )
Wymagania: Taijutsu 35, Siła 20, Szybkość 20
Ranga: [ A ]

Hitsu Umou Hitto
Jedna z trudniejszych technik.Źle wykonana, może być mieczem obusiecznym. Shinobi łapie przeciwnika w pasie i mocno przechyla się do tyłu, uderzając głową przeciwnika o ziemię. Jeśli niedoświadczony shinobi źle wykona tą technikę, może narazić się na permanentne uszkodzenie kręgosłupa.
Obrażenia: 6k12
Kondycja: 75
Wymagania: Taijutsu 35, Siła 28
Ranga: [ A ]

Yokuatsu Setsudanki
Polega na silnym chwycie ofiary za szyję.Kiedy szyja ofiary znajduje się w "potrzasku", użytkownik mocno naciskając tetnice zatrzymuje dopływ krwi do mózgu, tym samym dusi ofiarę.
Obrażenia: 90% na omdlenie, 75% na śmierć
Kondycja: 70
Wymagania: Taijutsu 38, Siła 31
Ranga: [ A ]

Hachimon Tonkou - Tomon; Brama Ograniczenia
Piąta Brama, zwalniająca wszelkie ograniczenia z organizmu, pozwalająca mu na dosłownie wszystko. Po jej otwarciu ciało użytkownika jest tak wyczerpane i wyniszczone, że wymaga on pobytu w szpitalu. Brama znajduje się ona nad żołądkiem.
Kondycja: 180 na otwarcie bramy, 50 na turę
Działanie: Szybkość, Siła, Zwinność x 3
Wymagania: Taijutsu 42, Wytrzymałość 29
Ranga: [ A ]

Hachimon Tonkou - Keimon; Brama Widoku
Skupisko nazwane tak przez to, że wykonujący podczas otwarcia tej Bramy może uzyskać taką szybkość, że nie będzie widział niczego dokoła. Oprócz mięśni, przy otwarciu tej Bramy pękają również żyły. Bardzo mało osób zna tę technikę, a jeśli tak, to zazwyczaj są to ludzie, których całym życiem jest rozwijanie TaiJutsu. Jest to szósta z kolei Brama, umożliwiająca wykonanie techniki Asu Kujaku. Brama Widoku znajduje się nieco poniżej żołądka.
Kondycja: 220 na otwarcie bramy, 60 na turę
Działanie: Szybkość, Siła, Zwinność x 3,5
Wymagania: Taijutsu 44, Wytrzymałość 32
Ranga: [ A ]

Gourai Renge
Kolejna zakazana technika Lotosu - Piorunujący Lotos. Polega na wyrzuceniu wroga w powietrze, a następnie doskoczeniu do niego i zbijaniu go ku ziemi silnymi ciosami TaiJutsu, by ostatecznie wbić go w nią jednym, silnym uderzeniem. Technika wymaga otwartej trzeciej Bramy, aby mogła zostać wykonana.
Obrażenia: 2k50
Kondycja: 90
Wymagania: Taijutsu 35, Siła 27, Otwarta 3 brama
Ranga: [ A ]

Uzumaku Renge
Po otwarciu czwartej Bramy, Shinobi jest w stanie wykonać technikę "Spiralnego Lotosu". Jest to pojedynczy, wyjątkowo potężny cios, zadawany po tym, gdy wykonujący rozkręca swoje ciało wokół własnej osi. Zazwyczaj atakuje się z góry na dół.
Obrażenia: 6k20
Kondycja: 120
Wymagania: Taijutsu 36, Siła 28, Otwarta 4 brama
Ranga: [ A ]

Ura Renge
Wewnętrzny Kwiat Lotosu. Dzięki otwarciu piątej Bramy, Shinobi zyskuje potrzebną energię, prędkość oraz siłę, do wykonania tej techniki. Jest to kombinacja niewiarygodnie szybkich ciosów, które dosłownie rzucają wroga po całym terenie walki, zakończona podwójnym uderzeniem w splot słoneczny. Tylko najwytrzymalsi potrafią wytrzymać ten atak.
Obrażenia: 2k100
Kondycja: 150
Wymagania: Taijutsu 40, Siła 38, Otwarta 5 brama
Ranga: [ A ]

Suiken Kempou
Styl walki pijanego mistrza jest mało popularny ale za to strasznie potężny.
Ataki opitej osoby są niezrównoważone przez co nie możemy ocenić gdzie będą zadane.Do tego siła bazująca na latach treningów, osoby która posiadła ten styl walki.Powoduje że przeciwnik lata po polu bitwy jak szmaciana lalka i nie jest w stanie nic zrobić.Użytkownik upijając się wchodzi w stan "ogólnego zachwiania", co z boku wygląda jakby nie panował nad własnym ciałem.Wrzeczywistości jest dokładnie na odwrót.Wszystkie zachwiane ruchy mają tylko zdezorientować przeciwnika, przed nadejściem nieoczekiwanych miażdżących ciosów.
Kondycja: 75 na turę.
Obrażenia: 7k8 na cios
Wymagania: Tajutsu 45, Siła 30, Szybkość 28
Ranga: [ A ]

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.zryteberety.pun.pl www.pivotwrestling.pun.pl www.forumgothic.pun.pl www.graanarutoforum.pun.pl www.big-craft.pun.pl