ShinobiSekai

Opis forum


#1 2011-04-10 17:41:53

Kenji

Administrator

Zarejestrowany: 2011-04-09
Posty: 97
Punktów :   

Klan Hebimasuko

http://i55.tinypic.com/syukwz.jpg

Hebimasuko
"Synowie Węża"



Jak sama nazwa wskazuje Klan, jest ściśle powiązany z wężami.Ten tajemniczy ród to nic innego jak wynik wieloletnich eksperymentów.Pierwszy Kage, uformował specjalną grupę badawczą mającą opracowywać nowe techniki.Pomimo iż swoje zadanie spełniła, Orochikage nie był usatysfakcjonowany, wiec
nakazał badaczom pracę nad nowym Kekkei Genkai.Długoletnie prace nie przyniosły jednak oczekiwanych przez niego rezultatów, dlatego zaprzestano działań w tym kierunku.Jakiś czas później oddział specjalny odkrył jedną z byłych siedzib jednego z legendarnych Senninów Orochimaru.Pomimo iż Kraj Łusek nie miał z nim nic wspólnego, poza upodobaniem do gadów, postanowiono skorzystać z niedokończonych projektów pozostawionych w kryjówce Sennina. Większość projektów których nie udało się dokończyć wężowemu shinobi, została porzucona z prostej przyczyny niezrozumienia wielu wątków. Jednak niektóre udało się kontynuować.W ten oto sposób powstała nowa linia krwi ( Kekkei Genkai ) która miała zapoczątkować życie nowego klanu w Hebi Gakure.Na pierwszego ( eksperymentalnego ) członka klanu, wybrano młodego chłopca o imieniu Sabishi który już w wieku 4 lat przejawiał wielki talent do technik shinobi.Medyczni ninja prowadzący eksperymenty, zmienili kod genetyczny chłopca, by posiadł nową linie krwi, dzięki której stał się pierwszym członkiem nowego klanu.Przez kilka następnych lat Sabishi był pod stałą obserwacją medyków i oddziału specjalnego.Wraz ze wzrostem umiejętności nowego lidera klanu, Kage postanowił rozszerzyć eksperyment. Powstałych w wyniku eksperymentu klanowiczów, nazwano "Synami Węża".Techniki oparte na zdolnościach nowej lini krwi opierają się całkowicie na dziedzinie NinJutsu.
Z niewiadomych powodów każdy członek klanu posiada czarne włosy i bardzo jasną karnację.To już zapewne pozostałość po wielkim Seninnie, który rozpoczął eksperyment kombinując z własnym DNA. Powstały klan, wyróżnia się na tle innych rodzin pod wieloma względami.Synowie Węża są odziani zazwyczaj w długie luźne szaty niekrępujące ruchów.Posiadają wiele znaków szczególnych, przez co są często wytykani palcami. Gadzie zielone oczy budzą strach u wielu mieszkańców wioski.Nie ma jednego ściśle określonego rodzaju oręża, jakim posługują się klanowicze.Zależy to tylko i wyłącznie od nich samych.Cechuje ich również odmienne usposobienie i zachowanie od innych ludzi.Zazwyczaj są skryci i nieufni, łatwo popadają w złość.Preferują samotność, przebywają w grupie tylko z przymusu.Więc gdy tylko nadarzy się okazja udają się w swoje ulubione miejsca by odpocząć od innych.

Kekkei Genkai:
Niesamowita zwinność i wyostrzone zmysły.

DouJutsu:

http://i56.tinypic.com/afhseu.jpg
Hebigan "Gadzie oczy"



http://i54.tinypic.com/al0txi.jpg
Hebigan I


Pierwszy poziom tego doujutsu, pozwala posiadaczowi zobaczyć otaczający go świat w podczerwieni.
Jest to również określane mianem termowizji.Po aktywowaniu pierwszego stopnia umiejętności, użytkownik rozrużnia nawet najmniejsze różnice temperatur występujące w jego otoczeniu.Różnym temperaturom odpowiadają różne barwy.
Od ciemno niebieskiej określającej najniższe temperatury do jaskrawo żółtej określające najwyższe.
Dzieki temu z łatwością może wykryć każdy żywy organizm wokólł siebie w odległości do 100m.
Chakra: 20 aktywowanie, 5 na utrzymanie efektu.
Wymagania: NinJutsu 10, Kontrola chakry 12
Ranga:[ D ]

http://i56.tinypic.com/1zwp98n.jpg
Hebigan II


Drugi stopień termowizji umozliwia użytkownikowi widzenie w podczerwieni na dalsze odległości do 250, oraz znacznie wyostrza umiejętność spostrzegania różnicy temperatur.
Przez co klanowicz może teraz ujrzeć chakrę przeciwnika i precyzyjnie określić kiedy zaatakuje.
Dodatkowym atutem umiejetności na tym poziomie zaawansowania jest mozliwość określenia umiejętności swojego rywala.Przez widok chakry przekazywanej w odpowiednie miejsca w ciele oponenta można określić jakiej dziedziny Jutsu używa.
Chakra: 20 aktywowanie, 10 na utrzymanie efektu.
Wymagania: NinJutsu 27, Kontrola chakry 35
Ranga:[ B ]

???????
Hebigan III
Ostatni poziom tej umiejętności jest jeszcze nieznany, jak dotąd nikomu nie udało się go opanować.
Chakra: ?
Wymagania: ?
Ranga:[ S ]

Techniki:


Nan Kaizou
Dzięki tej technice użytkownik może wydłużyć swoje ciało o kilkanaście cm. Tam gdzie zasięg naszych rąk jest zbyt krótki, technika może okazać się niezbędna.
Chakra: 20 na 5 cm.
Wymagania: NinJutsu 10, Kotrola chakry 12
Ranga:[ D ]

http://i51.tinypic.com/5ycd2h.jpg
Hebi bunshin no Jutsu


Jest to jedna z odmian techniki Bunshin no Jutsu. Stworzone za jej pomocą klony, posiadają zaledwie ułamek siły swojego stwórcy, jednak ich główną zaletą jest to, że szybko mogą zmieniać się w węże i przytrzymać, lub zaatakować przeciwnika.Choć mogą zaskoczyć przeciwnika, to znikną po pierwszym uderzeniu, więc używa się ich raczej jako elementu odwrócenia uwagi.
Chakra:25 na klona
Obrażenia:1k4 od węża.
Wymagania: Ninjutsu 13, Kontrola chakry 11
Ranga:[ D ]


Hebi Kawarimi
Kolejna odmiana podstawowej techniki. Podczas ataku przeciwnika ciało użytkownika rozpada się na dziesiątki węży które rozpełzają się w różnych kierunkach, aby po chwili pojawić się w innym miejscu w oryginalnej postac. Technika ta posiada bardzo duży element zaskoczenia, dzięki czemu jest bardzo przydatna.
Chakra: 30
Wymagania: NinJutsu 17, Kontrola chakry 15
Ranga:[ D ]

http://i53.tinypic.com/2f0gdb4.jpg
Nan Kaizou II


Tym razem wydłużenie ciała ogranicza tylko nasza chakra. Każdy metr, o który wydłużamy nasze ciało, lub kończynę kosztuje 5pkt. chakry.
Chakra: 5 na metr.
Wymagania: NinJutsu 18, Kontrola chakry 25
Ranga:[ C ]


http://i53.tinypic.com/289bjom.jpg
Senei Jashuu


Technika pozwala, na zamianę chakry w węże które wyłaniają się z dłoni użytkownika.Ilość węży to 1k4. Jest to szybka technika, szybkość węży jest taka sama jak szybkość wykonującego.Stworzone w ten sposób węże mogą zaatakować przeciwnika,unieruchomić, lub ukąsić go, jednak nie posiadają jadu.
Chakra: 10 na węża.
Obrażenia: 1k8 na węża.
Wymagania: NinJutsu 24, Kontrola chakry 25
Ranga:[ C ]

http://i56.tinypic.com/1zds034.jpghttp://i52.tinypic.com/ieea1c.jpg
Senei ta - Jashuu


Technika tworzenia węży z własnej chakry. Mogą się one wyłonić z dowolnej części ciała. Ich liczba, oraz wielkość zależy od chakry i zaawansowania użytkownika.Technika ta ma duży zasięg i trudno zrobić przed nią jakikolwiek unik, ponadto jad węży jest silnie trujący i nawet jedno ukąszenie może się bardzo źle skończyć. Co więcej z pysków węży mogą wysunąć się w razie potrzeby miecze, które z łatwością przebiją przeciwnika.
Chakra: 15 na węża
Obrażenia: 1k10 na węża
Działanie: ofiara otrzymuje status "otruty".
Wymagania: Ninjutsu 30, Kontrola chakry 35
Ranga:[ B ]


http://i51.tinypic.com/2rg0uag.jpg
Senei Hebi


Technika polega na wytworzeniu się w organizmie użytkownika gruczołów jadowych, dzięki którym może otruć swojego przeciwnika, kąsając go. Technika ta jest uniwersalna i doskonale nadaje się do wspomagania wielu wcześniejszych technik.
Chakra:45
Obrażenia: W zależności od działania jadu ( ustala MG )
Wymagania: NinJutsu 35, Kontrola chakry 35, Zmysły 25
Ranga:[ B ]

HOKU HEBI

http://i52.tinypic.com/2d6lapz.jpg
Kankei Sue-Ku


Zaawansowana technika odrodzenia.W krytycznych sytuacjach (np. po utracie kończyny, lub odniesieniu sporych obrażeń, nawet po rozerwaniu ciała na poł ) użytkownik techniki jest w stanie zregenerować obrażenia.
Z komórek ciała tworzą się węże które łączą się z odciętymi kończynami, lub zasłaniają głębokie rany, zmieniając się w nowe komórki ciała użytkownika.Wadą techniki jest to, że musi ona zostać użyta zaraz po odniesieniu obrażeń. W innym wypadku komórki zaczną obumierać i nie da się ich odbudować.
Chakra:170
Kondycja:70
Wymagania: NinJutsu 45, Kontrola chakry 50
Ranga:[ A ]

http://i52.tinypic.com/5zjl90.jpg
Saisei Tsukekae no Jutsu


Ta technika pozwala uzytkownikowi doświadczyć całkowite odrodzenie jego fizycznej formy. Jeśli znaczna część jego ciała zostanie uszkodzona w bitwie (np: strata ręki), w ustach pojawia się jego nowa osoba i wyrzuca skórę byłego ciała.Podczas aktywowania techniki, użytkownik jest praktycznie bezbronny, do momentu zakończenia procesu" zrzucania skóry".
Chakra:240
Kondycja:120
Właściwości: Regeneruje do 50% obrażeń.
Wymagania: NinJutsu 44 , Kontrola chakry 55
Ranga:[ A ]



Shiro Hebi no Jutsu
Użycie tej techniki wymaga czasu i koncentracji, gdyż po jej aktywowaniu za pomocą skomplikowanych pieczęci, musi odbyć się cały rytuał.
Polega on na tym, że użytkownik przyjmując odpowiednią postawę ( Stojąc wyprostowanym ze złożonymi jak do pacierza rękoma ) koncentruje on 50% swojej chakry, w całym ciele, powoli zamieniając się w prawdziwą bestię.
W czasie całego procesu, ciało wykonującego zmienia się nie do poznania. skóra pokrywa się pancerzem z łusek, ciało przybiera formę wielkiego węża, a głowa zamienia się w gadzi pysk, z wielkimi kłami jadowymi.Każda transformacja klanowiczów różni się od siebie.Po zakończeniu rytuału użytkownik staje się poprostu wężem ludzkich rozmiarów, dodatkowo w tej postaci wszystkie techniki klanowe zmniejszają swój koszt o połowę. Większość cech ulega nie bagatelnym zmianom.Wytrzymałość, siła, szybkość, zwinność, zmysły wzrastają o 10 pkt.
Chakra: 50 % całkowitej
Kondycja:60
Obrażenia: 2k50 na atak.
Właściwości: Wytrzymałość, siła, szybkość, zwinność, zmysły wzrastają o 10 pkt.
Wymagania: NinJutsu 50, Kontrola chakry 55
Ranga:[ S ]

http://i54.tinypic.com/2rppx0x.jpghttp://i54.tinypic.com/2wh1hty.jpg
Mandara no Jin


Jest to ostateczna technika klanowa, może zostać wykorzystana na dwa sposoby. Pierwszym jest użycie jej pod postacią węża, w tedy z rozwartego pyska wylewa się w kierunku przeciwnika rzeka węży, które poruszają się z wielką prędkością. Drugim jest użycie techniki w normalnej postaci, choć jej koszt będzie wtedy większy, to możemy użyć jej natychmiast, bez długiego oczekiwania na przemianę w węża. W tedy z wyciągniętych do przodu ramion użytkownika, oraz z rękawów ubrania, wylewają się dwa strumienie węży, które potem łączą się w jeden, przybierając postać rzeki. Stworzona w ten sposób masa węży niszczy wszystko na swojej drodze w pogoni za przeciwnikiem.Gdy trafi w cel rozszarpuje go na kawałki.Dodatkowo z pyska każdego węża wysuwa się ostrze, które przebija ofiarę.
Chakra: 350
Kondycja:50
Obrażenia:5k100
Wymagania: NinJutsu 65, Kontrola chakry 70
Ranga:[ S ]

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.poprykajmy.pun.pl www.fmrev.pun.pl www.b1a4.pun.pl www.stronagildii.pun.pl www.turnieje10hamachi.pun.pl