#1 2011-04-10 17:45:32

Kenji

Administrator

Zarejestrowany: 2011-04-09
Posty: 97
Punktów :   

Klan Yamabushi

Yamabushi
"Pustelnicy"


Yamabushi to najmłodszy klan w Sunie. Przez długi czas prowadzili wędrowny tryb życia, kiedy dotarli do wioski piasku, postanowili się tam osiedlić, widząc jak piękny teren otaczał Sunę. Dla nich bowiem wąwozy, czy góry, stanowiły schronienie w trudnych czasach. Kiedy przedstawiciel klanu zaczął rozmowę z Hachidaime Kazekage, już po kilkunastu minutach, Kazekage zgodził się przyjąć ich pod swoje skrzydła, ci zaś obiecali mu dozgonną wierność i służbę. Podczas gdy sporządzano dokumenty, Kage powiedział, żeby członkowie rodziny wybrali sobie miejsce w którym zamieszkają. Jako że Yamabushi słyną z umiłowania do skał i gór, postanowili wybrać miejsce tuż przy ścianie wąwozu na północno-zachodnim terenie Suny. Yamabushi są bardzo tajemniczy. Posiadają dwie osobowości. Potrafią dostosować się do wielu sytuacji. Samemu ciężko coś z nich wydobyć, chyba, że sami na to pozwolą, wtedy są skorzy do rozmów. Ich wygląd zewnętrzny potęguje chęć poznania. Pustelnicy noszą lekkie skóry, ręce oraz głowę bandażują specjalnym materiałem, prócz tego, na twarzy noszą jeszcze maskę, często przedstawiającą jakieś zwierze lub demona. Pustelnicy mają bardzo długie włosy, oraz pazury, choć niektórzy golą swoją głowę na łyso, aby upodobnić się do duchów pustynnych wspominanych z dawnych legęd.

Kekkei Genkai:
Produkcja naturalnej toksyny o silnych właściwościach trujących

Techniki:


Haiteku bakuhatsuteki na awa
"Technika wybuchowych baniek"
Składając kilka pieczęci możemy wypluć z ust kilka baniek k10, z pozoru atak może wyglądać na nieudany, jednak po zetknięciu bańki z jakimkolwiek przedmiotem, pękając zatruwa go, czego może nie spodziewać się przeciwnik.
Chakra: 20
Obrażenia: 1k4 na bańkę
Wymagania: Ninjutsu 5, Kontrola chakry 5
Ranga: [ E ]

Kie nai doku no Jutsu
"Technika niezmywalnej trucizny"
Specjalnie zmieszana trucizna wraz z naszą chakrą, tworzy truciznę, którą po nałożeniu na broń nie sposób zmyć zwykłą wodą. Dzięki temu, przeciwnik nie jest w stanie pozbyć się trucizny z broni zmierzającej w jego kierunku.
Chakra: 15
Działanie: Sprawia, że trucizna jest niezmywalna
Wymagania: Ninjutsu 8, Kontrola chakry 7
Ranga: [ D ]

Doku tsume
"Trujące szpony"
Dzięki toksynie wydzielanej przez nasze ciało, możemy wprowadzić truciznę na nasze paznokcie i gdy wbijemy je we wroga, ten zostanie otruty.
Chakra: 25
Obrażenia: 1k8
Działanie: Szansa na zatrucie 40%
Wymagania: Ninjutsu 9, Kontrola chakry 8
Ranga: [ D ]

Haiteku doku no awa
"Technika trującej bańki"
Kumulując truciznę w ustach i łącząc ją z chakrą, formujemy kulkę, którą plujemy we wroga, jeśli ten zostanie trafiony w ciało, bądź cienką warstwę ubrania, pewien obszar na jego ciele drętwieje, co utrudnia mu ucieczkę bądź walkę.
Chakra: 30 na pocisk
Działanie: Szansa na odrętwienie 55%, lub 1k12 obrażeń na turę.
Wymagania: Ninjutsu 18, Kontrola chakry 16
Ranga: [ C ]

Gedokuzai
"Odtrutka"
Technika umożliwia wytworzenie w ciele użytkownika antytoksyny, którą może wykorzystać do zrobienia odtrutki, bądź szczepionki.
Chakra: 35
Działanie: Umożliwia wytworzenie odtrutki.
Wymagania: Ninjutsu 20, Kontrola chakry 18, Inteligencja 15
Ranga: [ C ]

Dokubari no Jutsu
"Technika trującej igły"
Technika podobna do "trującej kulki" tym razem jednak, wypluwamy igłę, gdy ta wbije się w ciało przeciwnika, natychmiast zaczyna działać toksyna. Formy zaburzeń jakie mogą wystąpić u przeciwnika są różne, od oślepienia, przez ogłuszenie, aż po zwolnienie akcji serca i stopniowy paraliż.
Chakra: 10 na igłę
Obrażenia:1k12 na igłę
Działanie: Szansa na zatrucie 60%
Wymagania: Ninjutsu 18, Kontrola chakry 18
Ranga: [ C ]

Doku sasori
"Zatruty skorpion"
Generując sporą ilość toksyny, możemy utworzyć z niej kałużę, która wyglądem nie różni się od zwykłej wody. Z tej kałuży możemy uformować małego skorpiona, który powędruje w stronę nieprzyjaciela i gdy ukłuje go kolcem jadowym , ten natychmiast traci pewną część swej chakry. Zaletą tej techniki jest to, że skorpion jest praktycznie niewidoczny, tylko postać, posiadająca dobry wzrok zauważy niewielkie zniekształcenia tworzone pod wpływem poruszającego się płynu.
Chakra: 40 na skorpiona
Działanie: Absorbuje 20% chakry przeciwnika
Wymagania: Ninjutsu 22, Kontrola chakry 26
Ranga: [ C ]

Bunkai shuhou no Jutsu
"Technika rozkładu"
Następstwem tworzenia coraz silniejszych trucizn, jest ta technika. Dzięki specjalnym gruczołom w jamie ustnej użytkownika, jest on w stanie wytworzyć silny kwas, który wypluwa w postaci strumienia.
Chakra: 55 na użycie
Obrażenia: 5k12
Wymagania: Ninjutsu 27, Kontrola chakry 30
Ranga: [ B ]

Sasori no kougeki I
"Atak skorpionów I"
W szybkim tempie z ziemi wyłaniają się szczypce chwytające przeciwnika za nogi, uniemożliwiając mu poruszanie się. Użytkownik kontroluje ilość szczypiec.
Chakra: 35 na parę
Działanie: Przytrzymuje wroga uniemożliwiając mu poruszanie się.
Wymagania: Ninjutsu 38, Kontrola chakry 40
Ranga: [ A ]

Sasori no kougeki II
"Atak skorpionów II"
Po wykonaniu odpowiednich pieczęci tuż przy przeciwniku wyrastają długie ogony skorpionów, które natychmiast zaczynają atakować wroga. Użytkownik kontroluje ilość ogonów.
Chakra: 30 na ogon
Obrażenia: 7k20
Działanie: Szansa na zatrucie 75%
Wymagania: Ninjutsu 42, Kontrola chakry 44
Ranga: [ A ]

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.gra-wwe.pun.pl www.paint-online.pun.pl www.zetall.pun.pl www.fiatteampoland.pun.pl www.grhfront.pun.pl