#1 2011-04-10 17:46:58

Kenji

Administrator

Zarejestrowany: 2011-04-09
Posty: 97
Punktów :   

Klan Shirokage

Shirokage
"Białe cienie"

Został założony przez kilku bardzo uzdolnionych członków byłego oddziału specjalnego Suny, w czasie mniej więcej 80 lat po wojnie z Akatsuki gdy u władzy był Rokudaime Kazekage. Początkowa nazwa klanu miała być taka sama jak dawnego oddziału, czyli „Chikara no Suna” jednak nie chcąc nieporozumień z Lordem Kazekage, postanowili wybrać bardziej oryginalną nazwę. Wybrano więc nazwę Shirokage – co oznacza „Białe cienie”. Zgodni co do nazwy klanu, członkowie rozgościli się w swojej siedzibie i przez lata doskonalili się w walce. Co pokolenie rodził się zdolniejszy uczeń, który szybko opanowywał nowe techniki, u każdego młodego shinobi zauważono niezwykłą istotę równowagi, która pomagała przy wykonywaniu skomplikowanych sekwencji ciosów. Zwinność stawała się ich głównym czynnikiem podczas walki. Na podstawie jej działań stworzono styl walki, w którym atakuje się czułe punkty witalne. Styl ten nosi nazwę,Atemi-waza, oczywiście technika walki jest zamknięta tylko w obrębie członków rodziny Shirokage. Z resztą, nikt spoza rodziny, nie byłby w stanie wykonać tak skomplikowanych technik.
Z biegiem lat, postanowiono powiększyć siedzibę, która znajduje się na północy Wioski piasku. Tradycyjnie każdy z rodziny przekazywał potomkowi białą szatę z kapturem, która była po części symbolem nazwy rodziny. Osobowość członków klanu jest dość nietypowa, wielu jest spokojnych, opanowanych i pogodnych. Jeśli zaś przychodzi im walczyć, zamieniają się w maszyny do zabijania. Ich stosunki z innymi klanami są nadzwyczaj dobre, goszczą u siebie bardzo często członków rodziny Sabaku, Yamabushi, czy choćby samego Kazekage.

Kekkei Genkai:
Niezwykła zwinność i równowaga.

Techniki:


Sumin no Jutsu
"Technika uśpienia"
Prosta technika polegająca na uśpieniu wroga poprzez uciśnięcie punktu witalnego znajdującego się koło tętnicy szyjnej. Aby technika zadziałała, trzeba ją wykonać po cichu, aby przeciwnik nas się nie spodziewał. Mimo kilku trudności, jest ona łatwa w wykonaniu i wymaga niewielkiej ilości chakry.
Chakra:5
Działanie: Szansa na uśpienie 70%
Wymagania: Taijutsu 5, Zwinność 10
Ranga [ E ]

Hari kobushi
"Iglasta pięść"
Ta technika polega na ataku punktu witalnego między 3, a 4 żebrem, co wywołuje promieniujący ból w okolicach klatki piersiowej.
Kondycja: 5
Obrażenia: 1k6
Działanie: Szansa na krótkotrwałe oślepienie 35%
Wymagania: Taijutsu 9, Zwinność 12
Ranga [ D ]

Haiteku sasayakana inori
"Technika pokornej modlitwy"
Atak, którego celem jest przedramię w punkcie zgięcia ręki. Uderzenie w to miejsce powoduje, że przeciwnik natychmiastowo ugina się na kolana. Atak dobry jest, aby uniemożliwić przeciwnikowi wykonanie silnej techniki.
Kondycja: 10
Obrażenia: 1k8
Działanie: Przeciwnik nie może wykonać żadnej akcji przez 1k2 tur.
Wymagania: Taijutsu 10, Zwinność 15
Ranga [ D ]

Gijutsu mou ken
"Technika oślepienia"
Celem jest mały nerw usadowionego na jednej ze skroni. Atak powoduje chwilowe oślepienie przeciwnika i zadaje mu dość pokaźny ból.
Kondycja:10
Obrażenia: 1k10
Działanie: Krótkotrwałe oślepienie 1k4 tur.
Wymagania: Taijutsu15, Zwinność 17
Ranga [ D ]

Osoi kobushi no Jutsu
"Technika spowalniającej pięści"
Celem tej techniki jest utrudnienie poruszania się przeciwnikowi, uderzając go pięścią w mięsień dwugłowy uda. Poprawnie wykonany atak zadaje duże obrażenia, oraz utrudnia poruszanie się rywalowi.
Kondycja: 15
Obrażenia: 1k12
Działanie: Spowolnienie o 30% na 1k4 tur.
Wymagania: Taijutsu 18, Zwinność 21, Siła 8
Ranga [ C ]

Kyuukei suru shuhou no
"Technika złamania woli"
Szybka i łatwa technika, polega na złapaniu przeciwnika za dłoń, chwyceniu go za najmniejszy palec i wykręcaniu go, w stronę celu. Nawet najtwardsi uginają się przed prostotą tej techniki, jednak ktoś o silnej woli, może przezwyciężyć taki ból.
Kondycja: 10
Obrażenia: 3k8
Wymagania: Taijutsu 18, Zwinność 23, Siła 10
Ranga [ C ]

Haiteku ryuuketsu no Jutsu
"Technika krwawej pieczęci"
Poważna technika, wymagająca jednak od użytkownika gracji i szybkości, połączonej z odpowiednią siłą. Skupiając chakrę w ręce, użytkownik stara się uderzyć przeciwnika w wątrobę. Silne uderzenie, powoduje krwotok wewnętrzny, co utrudnia walkę.
Kondycja: 15
Obrażenia: 2k16
Wymagania: Taijutsu 18, Zwinność 25, Koncentracja 10, Siła 15
Ranga [ C ]

Haitekutoripuru kurushi mi
"Technika potrójnego cierpienia"
Polega on na skumulowaniu dużego ładunku chakry w nodze, po czym uderzeniu w okolicę żołądka, gdzie znajduje się pewien bardzo mały czuły punkt. Uderzenie weń, wywołuje gwałtowny skok ciśnienia, ogłuszenie oraz duszenie.
Chakra:30
Kondycja:20
Obrażenia: 4k8
Wymagania: Taijutsu 25, Zwinność 26, Siła 15
Ranga [ C ]

Haitekukumo no ugoki
"Technika pajęczych ruchów"
Polega na wykonaniu 10 uderzeń w wybrane witalne punkty. Użytkownik wykonuje bardzo skomplikowane czynności ruchowe, takie jak: salto i inne akrobacje, dzięki którym zbliża się do przeciwnika. Taki styl poruszania się zmyli każdego wroga. Oczywiście kombinacja poszczególnych ruchów zależy od każdego użytkownika indywidualnie więc nawet drugi Shinobi z tego samego klanu ne jest w stanie przewidzieć ruchów swojego kolegi jeśli wcześniej nie było mu dane ich zaobserwować.
Chakra: 30
Kondycja:65
Obrażenia: 6k4
Wymagania: Taijutsu 28 , Zwinność 29, Szybkość 17
Ranga [ B ]

Ketsueki no gijutsu fuusa
"Technika blokady krwi"
Zwykły cios, albo perfekcyjna technika, nieważne jak nazwać ten atak, jest genialny w swojej prostocie. Kumulując chakrę w otwartej dłoni, użytkownik uderza przeciwnika 3 razy w szybkim tempie, centralnie w okolicę serca. Chakra wpływając na organ, uciska go na moment, blokując przepływ krwi. Temu zjawisku towarzyszą zawroty głowy i ostry ból klatki piersiowej.
Chakra: 50
Kondycja: 35
Obrażenia: 6k10
Wymagania: Taijutsu 27, Zwinność 30, Siła 18, Szybkość 15
Ranga [ B ]

Haiteku 16 fukaketsu fuku
"Technika 16 witalnych ciosów"
Użytkownik skupia chakrę w rękach, po czym zaczyna atakować. 1 cios zadawany w nos ogłusza przeciwnika, nie dając mu szansy na obronę, następne 3 ciosy zadawane są w żebra, 4 kolejne w przeponę, 5 kolejnych w uda, 3 ostatnie w gardło.
Chakra: 60
Kondycja: 75
Wymagania: Taijutsu 30, Zwinność 35, Szybkość 20, Siła 18
Ranga [ B ]

Haiteku sakushi no eikyou
"Technika iluzyjnego uderzenia"
Aby wykonać tą technikę należy niewątpliwie posiadać dużą szybkość. Rozpędzając się na wroga, staramy się go uderzyć, jednak przed samym atakiem uskakujemy w tył na kilka metrów po czym atakujemy znowu. Fortel polega na tym, że przeciwnik zauważy iluzję, która wygląda jak my i postara się odeprzeć ten atak, a tym czasem prawdziwy cios nastąpi po odsłonięciu się celu. Cios ten ma niezwykły impet, odrzucający wręcz przeciwnika na kilka metrów.
Kondycja: 80
Obrażenia: 6k12
Wymagania: Taijutsu 34, Zwinność 35, Szybkość 30, Siła 25
Ranga [ B ]

Haiteku no shougeki
"Technika wstrząsów"
Polega na idealnym uderzeniu wroga w punkt znajdujący się na samym środku czoła. Udane uderzenie, kładzie przeciwnika na łopatki. Jednak to nie wszystko, uderzony przeciwnik, zaczyna trzepotać się jak ryba wyciągnięta z wody, czemu często towarzyszą zewnętrzne obrażenia.
Kondycja: 50
Obrażenia: 6k8
Działanie: Szansa na stan bezbronny 80%
Wymagania: Taijutsu38, Zwinność 40, Siła 30
Ranga [ A ]

haiteku eien no nemuri
"Technika wiecznego snu"
Technika, przy której trzeba użyć 20 senbonów. Idealnie wykonana, powoduje śmierć przeciwnika. Kolejno rzucając senbonami, w punkty witalne, ranimy organizm wroga coraz bardziej. Każdy z wybranych punktów generuje potężną falę bólu, której nie da się zatrzymać. Gdy wbije się ostatni senbon, zamyka się ścieżkę bólu, a przeciwnik w agonii, bezwładnie upada na ziemię.
Kondycja: 120
Obrażenia: 4k100
Wymagania: Taijutsu 45, Zwinność 50, Szybkość 40, Siła 35,
Ranga [ S ]

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.gra-wwe.pun.pl www.narutogamepbf.pun.pl www.paint-online.pun.pl www.grhfront.pun.pl www.zetall.pun.pl