ShinobiSekai

Opis forum

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Komputery

#1 2011-04-10 17:47:46

Kenji

Administrator

Zarejestrowany: 2011-04-09
Posty: 97
Punktów :   

Klan Kinironichi

Kinironichi
"Złote słońce"


Rodzina złotego słońca, została przygarnięta do Suna-Gakure, gdy ich rodzinna wioska została zniszczona przez silną piaskową zamieć. Godaime widząc ich umiejętności, rozkazał wybudowanie dla nich siedziby, wiedział bowiem, że ich styl walki mógłby przydać się w wiosce. W niedługim czasie siedziba klanu została postawiona. Nazwa klanu prawdopodobnie pochodzi z ich wiary, bowiem ich religia wyznaje istnienie Boga słońca, który kieruje ich ruchami. Według ich wierzeń, od pokoleń to on pomaga im w życiu. Charakter klanu Kinironichi jest dość nietypowy jak na Sunę, są oni bardzo uczciwi, grzeczni, kulturalni i spokojni. Lubią także rozmawiać z innymi osobami, ponieważ są towarzyscy. Jeśli chodzi o walkę, to nie mają oni talentu do Taijutsu, czy choćby silnego Ninjutsu, jednak ich Genjutsu jest wyśmienite. Cechą klanową jest niebywała koncentracja i siła woli. Wyćwiczyli oni umiejętność wychodzenia poza własne ciało, które wyróżnia 3 stopnie. Techniki mylenia umysłu i organizmu człowieka mają wytrenowane do perfekcji, więc lepiej nie patrzeć im w oczy, bo można się nie mile zaskoczyć.

Kekkei Genkai:
Hipnotyzujące źrenice

Techniki:


Doujutsu - Mistrum no me:
"Oczy mistrum"
Nasze oczy są potężnym narzędziem, mogącym przerazić, paraliżować, hipnotyzować, a także wnikać w umysł zarówno nasz jak i przeciwnika, a dzięki odpowiedniej technice, możemy mu nieźle namieszać w organizmie. Oczy Mistrum uaktywniają się w niewiadomym wieku, w niewiadomy sposób, ponieważ każda osoba która osiągnęła ten stan, nie chciała o tym opowiadać. U niektórych pojawia się dość puźno, nawet pod konec życia, u innych występuje już od maleńkości. Podczas użycia oczu Mistrum, oczy zmieniają kolor na rażący fioleowy, który przyciąga wzrok przeciwników i ułatwia wciągnięcie ich w iluzję.
Chakra: 50 na aktywację, 30 na utrzymanie co turę.
Wymagania: Genjutsu ? , Koncentracja ?
Efekt: Wzmacnia siłę wszystkich technik Genjutsu użytych przez klanowicza o 50%.
Ranga [ B ]

Techniki:


Suzuki o'ma no Jutsu
Prosta technika, aby ją wykonać, należy związać 5 pieczęci klanowych, po czym w pobliskim terenie tworzą się fale gorącego powietrza, otaczające przeciwnika, nasuwając mu przeróżne obrazy, które ten chciałby widzieć w danym momencie. Technika trwa jednak tylko przez 1k2 tur.
Chakra: 20
Wymagania: Genjutsu 9, Koncentracja 9
Ranga [ D ]

Hottoburo no Jutsu
Technika bardzo irytująca przeciwnika. Użytkownik po związaniu 4 pieczęci klanowych, musi dotknąć przeciwnika, aby temu, po chwili wydawało się, że jest coraz cieplej i cieplej. Aż w końcu zaczyna mu być parno i nie jest w stanie walczyć. Wadami techniki są: banalne ocknięcie z iluzji. Wystarczy dotknąć czegoś chłodnego. Wadą jest też krótki czas działania, 1k3 tur.
Chakra: 30
Działanie: Obniża szybkość przeciwnika o 35% na 1k3 tur
Wymagania: Genjutsu 10, Koncentracja 11
Ranga [ D ]

Taiyou no Kagayaki
Technika polega na wysyłaniu chakry do naszych oczu, które rozjaśniają się niczym swiatło latarki. Jeśli przeciwnik w nie spojrzy, będzie oślepiony na 1k5 tur. Minusem techniki jest to że powstałe światło to tylko iluzja i co lepsi ninja mogą łatwo obejść tą technike.
Chakra: 40
Działanie: Całkowita utrata wzroku na 1k5 tur.
Wymagania: Genjutsu 16, Koncentracja 15, Zmysły 9
Ranga [ D ]

Saimin no jutsu
Podstawowa technika klanu. Pozwala zahipnotyzować przeciwnika, wysyłając do oczu niewielką ilość chakry. Aby ją zastosować należy skoncetrować czakre i spojrzeć przeciwnikowi prosto w oczy. Czas w jakim dana osoba zostanie zahipnotyzowana zależy od stopnia zaawansowania użytkownika techniki i od metod wyparcia genjutsu przeciwnika. Wraz z uaktywnieniem sie u użytkownika techniki "Oczu Mistrum" Hipnoza odbywa się automatycznie po uzyciu Doujutsu i spojrzeniu w oczy przeciwnika. Technika utrzymuje się przez 1k4 tur. Z uaktywnionym Doujutsu 1k12 tur. W tym czasie, można np. przesłuchać przeciwnika wydobywając z niego dużo cennych informacji. Nakłonić go do różnych zachowań, lub poprostu zabić.
Chakra: 70
Wymagania: Genjutsu 16 , Koncentracja 17
Ranga [ D ]

Dorifuto sabaku no Jutsu
Bynajmniej trudna w wykonaniu technika, przy której koncentracja jest podstawą. Podczas dotknięcia przeciwnika, można wysłać do jego organizmu swoją chakrę, po czym sterując nią, docieramy do oczu przeciwnika. Jego obraz stopniowo ulega pogorszeniu. Zaczyna widzieć coś w rodzaju piasku, po czym owy "piasek" zaczyna wariować, wręcz szaleć jak podczas burzy piaskowej. Wtedy następuje naturalna reakcja ochronna u naszego przeciwnika, zaczyna on bowiem zasłaniać wzrok, przez co jest zdezorientowany i mniej skupiony na walce.
Chakra: 50
Działanie: Zdezorientowanie na 1k6 tur
Wymagania: Genjutsu 21, Koncentracja 24, Zwinność 8
Ranga [ C ]

Hosoi shindou no Jutsu
Silna technika, potrafiąca doprowadzić do szału. Sterując chakrą, użytkownik doprowadza ją do strun głosowych, po czym wydobywa z siebie kakofoniczne dźwięki, zbliżone do tych, które pomagają przy medytacji i "wyjściu z ciała astralnego", jednak o wiele silniejsze, potrafiące nawet ugiąć przeciwnika na kolana.
Chakra: 45
Działanie: Szybkość - 60%, Zwinność - 30%, Ogłuszenie
Wymagania: Genjutsu 26, Koncentracja 20 Kontrola chakry 27
Ranga [ C ]

Moe'ru michi
Pierwsza technika zadająca obrażenia przeciwnikowi. Bardzo dobrze współgra z techniką "Suzuki o'ma no Jutsu". Składając 6 klanowych pieczęci, użytkownik uderzając gdzieś przeciwnika patrzy mu w oczy, ciosem tylko odwracając uwagę. Przeciwnik gdy spojrzy nam w oczy w tym momencie, włącza się do iluzji, dzięki naszym specjalnym oczom, w których skupiona była chakra.
Iluzja polega na tym, że przeciwnik widzi na swoim ciele, krwisto czerwoną ścieżkę, idącą od uderzenia. Ścieżka ta, rozgałęzia się i przesuwa po całym ciele, dotkliwie parząc nosiciela. Jednak tak naprawdę to mózg i nerwy są atakowane, aby za symulować ból i cierpienie.
Chakra: 45
Obrażenia: 4k8
Wymagania:Genjutsu 26, Koncentracja 20
Ranga [ C ]

Sutanpu Akuma no Jutsu
Użytkownik składa kilka pieczęci, następnie atakuje przeciwnika dotykając go otwartymi dłońmi w 4 różne miejsca, po czym może wycofać się i oglądać przedstawienie. Mózg zmylony dzięki naszej chakrze, będzie generował rany, które wystąpią na ciele przeciwnika. Przerażające Genjutsu, ponieważ osoba trafiona, jest bliska agonii, przez wielkie, otwarte, głębokie rany.
Chakra: 65
Obrażenia: 6k12
Wymagania: Genjutsu 29, Koncentracja 28, Kontrola chakry 25
Ranga [ B ]

Kokoro sousa no Jutsu
Technika na wyższym poziomie, umożliwiająca skierowanie ciała astralnego, do umysłu przeciwnika. Należy wykonać 5 pieczęci, potem spojrzeć przeciwnikowi w oczy, a dzięki umiejętności "Oczu Mistrum", użytkownik będzie w stanie wniknąć myślami w umysł przeciwnika, z którego wyciągnie niezbędne informacje. Technika umożliwia nawet, stworzenie zaburzeń w funkcjonowaniu organizmu, jednak to wszystko jest tylko iluzją, wszystko prócz astralnej formy użytkownika w ciele ofiary.
Chakra: 65 na aktywację , 30 na utrzymanie co turę.
Wymagania: Genjutsu 30, Koncentracja 26, Kontrola chakry 32
Ranga [ B ]

Monbochi no Jutsu
Użytkownik dzięki swoim oczom wzmocnionym w chakrę, hipnotyzuje, paraliżuje i wnika w umysł przeciwnika, następnie podsuwa oczom wroga obraz przerażającego cmentarza. W którym, na miejscu swojego ciała, znajduje się wielka brama, która otwiera się, a zza niej przychodzą zmarli, chcący zabić przeciwnika. Cały atak polega na tym, że iluzje zmarłych mogą z łatwoscia atakować przeciwnika, on zaś nie może zaatakować, czy uciec, bo jego ciało przenika przez duchy zmarłych.
Chakra: 80
Obrażenia: 7k12
Wymagania: Genjutsu 39, Koncentracja 35, Siła woli 26, Kontrola chakry 35
Ranga [ A ]

Keimusho hoshi
Technika wspomagająca właściwości "Oczu Mistrum". Technikę zaczyna 8 specjalnych pieczęci, których poprawne wykonanie pomaga wydobyć chakrę, którą następnie przesyłamy do oczu. Taka dawka chakry jest następnie "wystrzeliwana" z oczu w stronę przeciwnika, tworząc nić. Owa spiralna wiązka chakry dociera do tak zwanej "srebrnej nici" przeciwnika, wiążącej ciało z duszą. Kiedy nić z chakry zacznie się obwijać dookoła "srebrnej nici", powoduje jej odłączenie od fizycznego ciała, przez co następuje paraliż. Najstraszliwsze w tej technice jest to, że niemożna niczym ruszać, nawet oczyma, jednak zmysły cały czas pozostają aktywne. Większość przeciników natychmiast panikuje z bezradności nie jest w stanie nawet logicznie myśleć.
Chakra: 120
Działanie: Paraliż na 1k6 tur
Wymagania: Genjutsu 45, Koncentracja 27, Kontrola chakry 40
Ranga [ A ]

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.gra-wwe.pun.pl www.narutogamepbf.pun.pl www.grhfront.pun.pl www.zetall.pun.pl www.paint-online.pun.pl